piątek, 15 marca 2013

. =)

Cześć. ! :) Za oknem jak zwykle śnieg. -,- . Nie lubię zimy. Choćby z tego powodu, że trzeba się bardzo ciepło ubierać. Mam dosyć tych grubych kurtek. Fajnie by było znów założyć wiosenny płaszczyk. :) Do wiosny jeszcze 6 dni. Może się ociepli. Oby. ! ;)
A dzisiaj po staremu. Dzisiaj do szkoły miałam wyjątkowo na 9:00 , gdyż odwołali nam 1 lekcję. Jak już wczoraj wspominałam, mieliśmy sprawdzian z informatyki, który okazał się być bardzo prostym. A to m. in. dlatego, że rano zajrzałam jeszcze do zeszytu. No ii potem normalnie, na luzie była fizyka ii chemia. Na końcu były 2 polskie. Nie lubię już tak bardzo j. polskiego, jak w szkole podstawowej. Nie wiem, czemu, gorzej Mi też idzie. Ale za to bardziej polubiłam matematykę, której z kolei w podstawówce nie lubiłam ii nie radziłam sobie z nią. Teraz mam lepsze oceny, a na półrocze miałam 4+ (!) . :)
Na polskim przerabiamy lekturę Elizy Orzeszkowej "Dobra Pani" . Wg Mnie książka w miarę fajna. ;) Jak ktoś nie czytał, to zachęcam do zapoznania się z tą nowelą. Streszczenie można przeczytać tu.

Dziękuję Wam za równe 345 wyświetleń. :) Szkoda tylko, że tak mało obserwatorów - bo tylko 5.

Całuskii. ;**
M. ;3


2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie tu u Ciebie :)





    http://evenfllow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się tu u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!