środa, 13 marca 2013

Co jeść, aby być mądrym.?

Cześć. ;) U Kogo śnieg.? Brr... Zimo wyjaazd stąd. ;-)) Ja chcę lato. ! ♥
Jak wiecie, albo ii nie . . raczej dobrze się uczę. ;) <żeby nie było, że się chwalę.:p > Ale żeby tak było , to też specjalnie się odżywiam. :) A więc, dlaczego jem Jabłka, orzechy ii jajka.? ;P


JABŁKA.











Te pyszne owoce są źródłem mnóstwa witamin, ale najwięcej znajduje się ich w skórce i tuż pod nią. Dlatego najlepiej jest umyć jabłko i schrupać je nieobrane. Zawarte w jabłkach składniki wzmacniają szare komórki i poprawiają koncentrację.

ORZECHY.



 

Orzechy włoskie są bogatym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych i magnezu, które pozytywnie wpływają na pracę mózgu. Poza tym wspomagają przemianę materii i poprawiają wygląd włosów.

JAJKA.





  

Zawarta w żółtku lecytyna, która jest źródłem fosfolipidów, świetnie wpływa na pracę mózgu. Sprawia, że jesteś bardziej błyskotliwa / błyskotliwy, przez długi czas potrafisz być skoncentrowana i szybko przyswajasz wiedzę o każdej porze dnia. Takie jajko szczególnie warto zjeść na śniadanie. :)

M. in. właśnie dzięki takiemu odżywianiu, nie potrzebuję się w domu uczyć na różne kartkówki czy sprawdziany. ;) Wszystko wynoszę z lekcji - zapamiętuję to.

Mam nadzieję, że to był przydatny post. :)
M. ;**

5 komentarzy:

  1. mi by to nie pomoglo xD

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah to chyba wiem czemu najlepsza uczennica z klasy codziennie je jabłka!

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko wiem że orzechy sie je :))
    Ale trzeba pamietac ze jedzenie orzechow nie uczyni nas madrym , trzeba sie uczyc
    ------------------------------------------
    Wejdziesz ? Jak ci sie spodoba - zaobserwuj : >
    Zostaw ślad po sobie ;) j
    http://daria-ria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, ciekawie go się czyta! :)
    Jestem ciekawa czy to faktycznie pomaga^^. <3.
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, mi chyba też nie pomoże :D Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!