wtorek, 12 marca 2013

Fitness w domu. ;P

Cześć. ! :D Co taam.? ;) Dzisiaj miałam jakże łatwą kartkówkę z matmy. ;P Poza tym, jak zwykle było dużo śmiechu. (Pozdrowionka dla ludzi z przerw. :D ) Napiszę Wam tu kilka ćwiczeń, które wykonuję sobie  w domu, aby schudnąć, poprawić formę. ;) Są to ćwiczenia z ostatniego numeru BravoGirl. :-)

1. UDA

Stań wyprostowana i podnieś jedną nogę, zginając ją lekko w kolanie, jednocześnie robiąc skręt w bok górną częścią ciała i ramionami. W tej pozycji pozostań co najmniej 20 sekund. Następnie rozluźnij mięśnie całego ciała i powtórz to ćwiczenie kilkanaście razy, podnosząc raz jedną, a raz drugą nogę - na zmianę. Dzięki temu Twoje uda staną się bardziej smukłe i jędrne.

2. BRZUCH

Weź krzesło i postaw je przy ścianie lub zamkniętych drzwiach tak, aby się nie odsuwało. Oprzyj się rękami o brzeg siedzenia, dłonie kierując do przodu i prostując ciało. Napnij mięśnie nóg, pośladków oraz brzucha. Prawą nogę podnieś do góry, zatrzymaj, a potem opuść. Ćwiczenie powtórz 15 - 20 razy, a potem zrób to samo z lewą nogą !


3. PLECY

Za pomocą tego ćwiczenia wzmocnisz mięśnie pleców, a przy okazji wysmuklisz sobie talię ! Uklęknij i podeprzyj się jedną dłonią o podłogę, lekko unosząc kolano. Napnij mięśnie brzucha i pośladków, a drugą rękę poprowadź nad głowę. Pozostań w takiej pozycji, licząc do dziesięciu. Powtórz ćwiczenie 5 razy, a następnie zrób je na drugą stronę !


4. PUPA

Stań prosto, wyciągnij przed siebie ręce. Następnie zegnij lekko jedno kolano, a drugą nogę wyprowadź od przodu na bok tak, żeby była wyprostowana, a czubek stopy dotykał podłogi. Potem ciężar ciała przenieś na ugiętą nogę. Ćwiczenie powtórz po 5 - 10 razy na prawą i na lewą stronę. To ćwiczenie sprawi, że będziesz mieć jędrne pośladki oraz szczuplejsze uda i łydki.

5. RAMIONA

Trening tej partii ciała polega na przenoszeniu jego ciężaru z jednej strony na drugą. Podeprzyj się na lewej ręce i lewym kolanie, a prawą rękę i prawe kolano podnieś do góry. Powtórz ćwiczenie 15 razy, a następnie zrób to samo z wykorzystaniem prawej ręki i prawego kolana. Jeśli chcesz sobie podwyższyć poprzeczkę, to wykonaj to ćwiczenie ponownie, ale tym razem oprzyj się na swoim przedramieniu !

No ii na koniec rozciąganiee. ☺

Rozluźnij mięśnie i trochę je porozciągaj. Stań prosto i powyginaj się w lewo i w prawo. Potem zrób wykrok, a na koniec pogimnastykuj się na leżąco. :)

2 komentarze:

  1. Twoja ćwiczenia mi się przydadzą. Każdy wysiłek fizyczny jest dobry na mój kręgosłup. :)

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałyby mi się te ćwiczenia.. ;D
    http://skella-skel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!