środa, 27 marca 2013

No ii w końcu przerwa świąteczna. ;)

Nareszcie. ;) Dzisiaj lekcje były w miarę luźne, a jak ścisłe, to fajne tematy, więc nie było co narzekać. Zamiast godziny wychowawczej mieliśmy spotkanie organizacyjne na temat projektu, który nasza szkoła prowadzi co 2 lata - wymiany uczniów - wyjazdu do Francji. Dużo nad tym myślałam ii zdecydowałam, że chciałabym wziąć w tym udział ii pojechać na te 2 tygodnie. Rozmawiałam już z Rodzicami ii powiedzieli, że pomyślą nad tym, ale wiem, że ii tak się zgodzą. Będziemy tam spali u (każdy uczestnik projektu osobno) u jednej osoby z Francji w domu. Potem kiedy Oni przyjadą do Polski, będą spali u Nas. Ciekawe Kogo dostanę. ;)) Wy też macie w szkole jakieś projekty tego typu.? ;P

Stylówa. *_*



6 komentarzy:

  1. Niestety nie ma takich projektów;d
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie mam, ale tak baardzo chciałabym pojechać na wymianę uczniowską, a szczególnie do Francji! :))
    Zazdroszczę!
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas nie ma wymiany uczniowskiej, a szkoda :<
    Fajnie by była! :D
    Naprawdę bardzo bym chciałam T.T

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog !!
    disneyaniachanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, u mnie nie ma takich projektów :(
    Świetna sprawa :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez juz mam przerwe ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!