czwartek, 7 marca 2013

Pierwszy tag. ;3

Hej. ;) A właściwie Dobry Wieczór. ;) Znalazłam troszkę czasu , żeby wejść na bloga.;) Po przyjściu ze szkoły, wzięłam się za odrabianie lekcji ii potem za czytanie lektury "Dobra Pani" . Jutro mam spr. z treści. ;//
Nie będzie źle - mam nadzieję. ;) Dzisiaj będzie krótka notka. :) A mianowicie: Ktoś (przepraszam, że tak nazywam, gdyż dostałam tą propozycję z Anonima) zaproponował Mi popularną na bloggerze zabawę - Tag. :)


1. Dlaczego rozpoczęłaś przygodę z pisaniem bloga?
Chciałam mieć jakieś dodatkowe zajęcie, podzielić się czymś z ludźmi, moim życiem, moimi pasjami, hobby. :)
2. Co nosisz w swojej torebce.
Zacznijmy od tego, że nie noszę torebki, biorę ją ze sobą na jakieś okolicznościowe spotkania czy coś. Zazwyczaj mam tam chusteczki, etui od okularów ii telefon. :) A jak biorę do szkoły, to jeszcze kluczyki od szafki. :)
3. Twoje pasje?
Muzyka, Moda, Świat, Podróże, Medycyna, Blogowanie. ;3
4. Twoje marzenia
Najskrytsze. ;* Hiszpania, Paryż. Marzę o tym by w przyszłości zostać bardzo dobrym lekarzem, który uratuje życie niejednemu człowiekowi. :)
5.Jaki typ chłopców preferujesz?
Przede wszystkim muszą to być chłopacy szczerzy, którzy nie wstydzą się uczuć wobec dziewczyn przy swoich kolegach, nie mogą poniżać dziewczyn, bez nałogów, zabawni, sympatyczni, godni zaufania, mogą być wysportowani, żeby można było na Nich polegać. ;3
6 Masz zwierzę?Jak tak to napisz o nim kilka słów.
Mam 2 koty ii 4 psy. :) Koty są bezimienne. :D Tak już jest. ;) Natomiast psy to: Ara, Elza, Landrynka ii Piorun. :) Ara to owczarek niemiecki, Elza - mieszaniec bernardyna, a Landrynka ii Piorun są to zwykłe kundelki . :)
7.Masz kompleksy ? Jak tak, to jak sobie z nimi radzisz?
Oczywiście, Kto ich nie ma.? :) Idę się wygadać do Babci, Kuzynki. ;) Wspólnie szukamy rozwiązania. Jeśli chodzi o naukę, to idę do Nauczyciela od danego przedmiotu, zapytać czy nie mógłby Mi czegoś tam wytłumaczyć. :)
8. Książka czy film,jaki ?
I to ii to. :) Najwięcej książek przeczytałam z serii "Heartland" Lauren Brooke, a filmy to komedie, romantyzmy. ;)
9. Twoje największe zalety to?
Hmm. . . . Nie wiem, dobrze się uczę.? , jestem miła, sympatyczna, przyjacielska.? Nie wiem, nie lubię siebie
oceniać, od tego są inne osoby. :)
10. Masz sentyment do ...?
Do nauki. :) Do czytania książek. ;P
11. Twoje motto życiowe.
Jest ich kilka. Jedno z najważniejszych to: "Żyj tak aby dzisiejszy dzień traktować tak, jakby był tym ostatnim" . :)
12.Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
Hiszpania, Francja, Anglia, Włochy, Usa. :)



Fotografa widać na ostatnich dwóch. ;) . xD Pozdro dla Mojego Brata. :D

Dobranooc. ;*
M. ;3

6 komentarzy:

  1. Słodko :) Fajne leginsy w panterkę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy,ale bardzo fajny : )
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedzi ! o rany nie spodziewałam się, aż 2 koty i 4 psy czapka z głowy i biję ukłony w Twą stronę !
    powiem jeszcze, że przecudne masz włosy,zazdroszczę.możesz zrobić post jak o nie dbasz i jak je pielęgnujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc Madziu <33 Tu Sara z tej strony :) Wpadlam odwiedzic Twojego bloga i powiedziec, ze milo tu u Ciebie :3 Piekne masz motto zyciowe *-* bede wpadala tu czesciej.buziaki przytulaki :****************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo. ;** Witaaj. ;)) Dziękuję. ♥ Całuskii. :**

      Usuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!