sobota, 16 marca 2013

Porządki... Prawie przedświąteczne and muffinki :)

Czołem. ! :) Dzisiaj już słoneczko za oknem. Aż chciało się wstać z łóżka. :) Śnieg już powoli topnieje. Mam nadzieję, że po niedzieli będzie można już wyjść na rolki ! Nie mogę się doczekać. Dzisiaj z babcią - jak co tydzień - robiłyśmy porządki. Wycierałyśmy kurze, myłyśmy okna.
No ii potem zabrałam się za pieczenie muffinek.

Muffinki

Przepis na 12 porcji.
 
Składniki sypkie:

2 szklanki mąki wrocławskiej
1 łyżka proszku do pieczenia
8 łyżek cukru
łyżeczka cukru waniliowego
szczypta soli

Składniki płynne:

1 jajko
szklanka jogurtu naturalnego lub mleka
0,5 szklanki oleju

Dodatki:

tabliczka mlecznej czekolady - posiekanej

Wykonanie:

Najpierw wymieszaj składniki sypkie i płynne w oddzielnych miskach, następnie połącz wszystko i mieszaj ok. 5 min. Dodaj posiekaną czekoladę i wymieszaj trochę. Nakładaj mniej więcej 3/4 wysokości foremek. Piecz w temperaturze 180 stopni ok. 30 min.





Czas szykować się do kościołaa. ;d 

Paa. ! : *



8 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają :P

    bloggmanon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Muffinki to bym teraz zjadła, a tym bardziej sama przygotowała :)

    zapraszam na mojego nowego bloga o kotach, nawet jeśli tego słodkiego zwierzaka nie posiadasz to może coś Cię zainteresuje! kocim pazurkiem.blogspot.com

    a z codzienności: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepis na muffinki przepisany i zapisany do zeszytu,dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobiłaś smaka na taka babeczkę <33

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglodnialam przez ciebie xd . Obserwuje i zapraszam do mnie jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo uwielbiam muffinki świetny blog;)
    zapraszamy do nas wandalanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!