niedziela, 17 marca 2013

Wielkie zaskoczenie . ;)

Cześć. ;)
Zaskoczyliście Mnie dzisiaj, ii to bardzo. :) Wchodzę na bloga, a tu 20 komentarzy. ! Łał. :D Dodatkowo mój blog wzbogacił się o kolejnych 3 obserwatorów. Dzięki wielkie. Nie spodziewałam się nigdy tego.

Za oknem , kolejny już dzień, widać słoneczko. Jupii. Może faktycznie wyjdę po niedzieli na rolki. ;)
Dzisiaj pobudka o 9. 30 . Następnie śniadanko - paróweczki *_* . W końcu znalazłam czas, aby zajrzeć tutaj. Oglądam teraz biegi narciarskie. Justyna, jak na razie, jest druga. :)
Zwijam się robić jajo wielkanocne na plastykę. Jak zrobię to później pokażę Wam efekt. :)



Buziakii. ;33

6 komentarzy:

  1. Mnie ostatnio cały czas omija plastyka, bo mam próby na występ ;D

    mandostyle.blogspot.com
    kocimpazurkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3 Czekam na te jajko xD Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje tak dużej liczby komentarzy <3
    Obserwuję, jestem już dziesiąta :D

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. :)

    zapraszam caroline-caaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!