czwartek, 21 marca 2013

Zimowa Wiosna / TAG Liebster Blog Award

Hej. ! ;) Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam, no ale obowiązki szkolne. Za to dzisiaj znalazłam czas dla Was. :) Dziś 21 marca - pierwszy dzień wiosny, ale za oknem na razie jej nie widać, na dodatek nadal sypie śnieg. Mam wielką nadzieję, że chociaż na Święta będzie już ta typowa, normalna Wiosna. ;-) Dzisiaj w szkole mieliśmy tylko 3 lekcje, potem na trzech kolejnych lekcjach była dalsza część Turnieju Piłki Halowej, a że był pogrzeb jakiegoś nauczyciela emerytowanego, to nie mieliśmy tych trzech lekcji ii mogliśmy zasiąść na trybunach ii pokibicować trochę. ;) Dodatkowo odwołali nam ostatnią, siódmą lekcję. Szkoda, że to akurat był j. angielski. Ogólnie naszą klasę można było łatwo rozpoznać w szkole, gdyż nasza wychowawczyni kazała nam się ubrać na kolorowo. Ja założyłam czerwone rurki, żółty top z nadrukiem, czarny sweterek ii ciemnobeżowe botki.



 Przepraszam za jakość. ; 3

 A teraz druga część posta. :) Zostałam nominowana przez http://ola-and-olaa.blogspot.com/ do Tag Liebster Blog Award .

Zabawa  ta  polega na udzieleniu odpowiedzi na zadane pytania - jest ich 11.
Następnie to my nominujemy 11 blogów, których liczba obserwatorów nie przekracza 200 osób i zadajemy im również 11, wymyślonych przez siebie pytań.Oczywiście informujemy ich o nominacji. Osoba, od której dostaliśmy nominację nie może być przez nas nominowana.  
( Przepraszam Cię, za skopiowanie tej treści, ale chciałabym wyjaśnić moim czytelnikom o co w niej chodzi.) :)

1. Co lubisz robić. ?
Pisać dla Was notki na blogu, siedzieć na Facebook 'u, słuchać muzyki, oglądać Tv. ;)

2. Co lubisz jeść. ?
Różne rzeczy. xd

3. Grasz na jakimś instrumencie . ?
Próbowałam kiedyś na keybordzie, ale nie wyszło. Więc na razie nie gram na niczym.

4. Masz hobby.? Jak tak, to jakie.?
 Muzyka, Internet, Medycyna, Moda.

5. Opisz swój styl w 4 słowach.
Nie wiem, chyba modny, na luzie, schludny ii  kolorowy .? ;)

6. Ulubiony smak frugo.?
Lubię żółte, pomarańczowe, zielone ii czarne. <33.

7.Jak radzisz sobie ze stresem?
No ii tu jest problem.. Nie radzę sobie ze stresem. Piję wtedy melisę, biorę tabletki na nerwy. Po prostu jestem bardzo wrażliwa. :)

8. Czekolada mleczna czy gorzka ? 
Zdecydowanie mleczna. :)
 
9.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
To samo  co punkt 1. =)

10. Byłaś za granicą, jak tak to gdzie? 
Byłam w Niemczech ii w Czechach. ;p

11. Ulubiona piosenka ? 
Dużo ich jest, m. in. wszystkie piosenki One Direction ii Sylwia Grzeszczak 'Flirt' . <333.

 Do tej zabawy nominuję. : 
  

Pytania do zabawy. :

1. Co wolisz: spacer czy jazdę na rowerze?.
2. Jak dobry masz wzrok?
3. Gdybyś miał(a) napisać książkę, o czym by ona była?
4. Lubisz One Direction.?
5. Jak często zmieniasz tapetę na pulpicie. ? xd
6. Ostatnio obejrzany film.? ;)
7. Znienawidzony przedmiot w szkole? (jeśli taki jest)
8. Za co lubisz swoją klasę? (jeśli ją lubisz.xd)
9. Lubisz imprezować. ?
10. Jakie masz plany na wakacje.? ;3
11. Ulubiony zespół.? 

No to tyle na dziś, całuskii. ;* 

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominację ;) Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominacje :)
    juleczkablog.blogspot.com nowy post! Licze na komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog,też mam na imię Magda i mam 13 lat jak ty :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje za nominacje ;)

    Tymczasem zapraszam do mnie na nowy pościk ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już bym chciała wiosenne słoneczko, a nie zimowy śnieg :( Gratuluję nominacji :) Już dodałam się do obserwatorów :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!