piątek, 12 kwietnia 2013

Boring week. ;p

Hej. ! ;)

Na początku chciałam Was przeprosić, za to, że prze calutkie 4 dni nie napisałam żadnego posta. Po pierwsze - brak czasu, a po drugie - nie ma sensu codziennie pisać, o tym, co się robiło w danym dniu, bo to znudzi, wtedy lepiej wcale nie pisać. Mam nadzieję, że nie macie Mi tego za złe. ;>
Wczoraj nie byłam w szkole, gdyż pojechałam na pogrzeb, a potem tak dzień zleciał. ;p Ominęły Mnie 2 spr - z fizyki ii z matematyki, oraz kartkówka z chemii. Na dodatek wczoraj była wywiadówka. ;p Tata mówił, że było dobrze. ;))
Dzisiaj w szkole na dwóch pierwszych lekcjach klasy drugie przedstawiały projekty edukacyjne, w związku z tym te lekcje zostały odwołane. Mi przepadła plastyka ii informatyka. Ale tak głupio, bo cieszę się, że wypadło na plastykę, bo nie przepadam za tym przedmiotem. A szkoda, że informatyka, bo ją lubię, no ii mamy fajny temat na lekcjach.

No ii w końcu piątek. ! ☺



Strasznie podoba Mi się ta pierwsza fryzurka. ;33

A Wam jak minął tydzień.?

Będę Wam wdzięczna, jeśli w komentarzach pod tym postem ii pod kolejnymi, napiszecie o czym byście chcieli tu czytać. ;)


Lajkujemy 
ii
Pytamy. :D



11 komentarzy:

  1. Fajny blog . Pozdrawiam <33 . zaobserwujemy i licze na rewanż http://karolinagauszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 spr i kartkówka - ma sie farta ;33. Może w następnym poście zrobić OTTD , albo co kupiłaś ostatnio itp :} .

    Zapraszam http://masnta.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy fryzurki świetne, zwłaszcza pierwsza, tak samo jak ty, kocham ją :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog:P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog świetny :)
    ja też ostatnio nie mam czasu :<
    http://hopeorbelieve.blogspot.com + zapraszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lajkamy na ask'u ? :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No ta pierwsza fryzura jest niesamowita :D

    ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza fryzura chyba najlepsza

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak dla mnie druga fryzura najładniejsza! ; )

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza fryzurka najlepsza :>


    pampise.blogspot.com - ootd + harlem shake xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza fryzura rewelacja!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!