poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Przywitajmy wiosnę.

Dobry wieczór. ! ;) Jak Wam minął weekend.? Mi całkiem dobrze. :) W niedzielę byłam u pradziadków na rocznicy ślubu. Są razem już 68 lat. (!) . Oby dożyli do 70 rocznicy. ;p Spotkaliśmy się tam z dużą częścią rodziny. Przyjechała Moja ukochana kuzyneczka, także Mi się nie nudziło. Dzisiaj tak Mi się nie chciało wstawać. Ale jak zobaczyłam za oknem brak śniegu, od razu Mi się humor poprawił ii z chęcią się wybrałam do szkoły. Pisaliśmy kartkówkę z angielskiego ii z niemieckiego. Na połowie niemieckiego ii matematyki, poszliśmy do GOKu, na spotkanie z jakimś Panem, który opowiadał o Islandii. Ciekawie było. :)

Lecę, bo muszę się nauczyć na kartkówkę z religii. ;/

Bajuu. ;**

12 komentarzy:

  1. 67 lat razam - szmat czasu :) Mi też zawszę sie humor poprawia jak widzę słoneczko za oknem :3

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 67 lat? Wow... J adziś wstałam w okropnym humorze i słońca nie widziałam, natomiast w szkole, na ostatniej przerwie... no, powiedzmy, że niektórzy ludzie znaczą o wiele więcej niż słońce - więc humor mi się poprawił. zapraszam do mnie! http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow 67 lat to naprawde dużo :))

    \http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartkówki z religii? tak 67 lat to bardzo dużo, fajnie
    :) Bardzo dziękuje za ten komentarz. Obserwuję cie na asku, też mam, mosz ochtę na pytanka? :)
    stylbycia.blogspot.com
    BYłoby mi bardzo miło, gdybyś zerknęła i moz epomogła z tą sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. 67 lat. Podziwiam.
    W Warszawie resztki śniegu, za to cieplutko. Od razu się człowiek rozwesela :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaa, jaki to długi czas, gratuluję :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, na prawdę podziwiam *,*

    Zapraszam, dopiero zaczynam. Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa miłość.. ile dałabym, żeby kogoś takiego spotkać..

    Pozdrawiam SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale długo są razem ;o Świetny blog, u mnie też już słoneczko, chyba wiosna nie ma już na nas focha ^^ Obserwujemy? ♥
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo już są razem i oby tak zostało ^^

    obserwuję i liczę na rew. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa prawdziwa miłość ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. mój weekend calkiem spoko;))
    wczoraj musze sie pochwalic w OZIMKU na przegladzie tanecznym GRAND PRIX i II miejsce! :))

    areyounob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!