środa, 3 kwietnia 2013

Top 15.

Hej. ;) Dzisiaj pokażę Wam Mój top 15 na dzień dzisiejszy. ;) Tyle, że są to utwory muzyczne.

1. One Direction - One way or another . ♥ Uwielbiam tą piosenkę. <33


2. One Direction - Kiss you. To też uwielbiam. *_*


3. Sylwia Grzeszczak - Flirt.



4. Maroon 5 - Daylight. 


5. Linkin Park - Castle of glass.


6. Inna - More than friends.
  
                                        

7. Kase and Wrethov - One life.


8. Bon Jovi - Because we can. 

                                      

9. Justin Bieber -  As long as you love me. ;33


10. Enej - Lili.

                                     

11. Imagine dragons - It's time. 


12. Arash ft. Sean Paul - She make's me go . ♥


13. Lemon - Napraw


14. Pink - Just give me a reason.


15. Honey - Nie powiem jak. ;)


To tyle. Mam nadzieję, że chociaż jedna przypadła Wam do gustu. ;) Którą z tych najbardziej lubicie.? 

 

8 komentarzy:

  1. Kilka z nich również lubie ;3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka przypadło mi do gustu ^^
    Fajnie prowadzony blog :>
    Obserwujemy ?Czekam na odp :)
    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Linkin Park !!

    Zapraszam na konkurs:
    http://notkinia.blogspot.com/2013/04/konkurs-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko piosenki <3

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. owoa :D
    juleczkablog.blogspot.com -nowy post, skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Sylwię:) Bon Jovi też ostatnio szaleje:)
    może obserwujemy?
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!