wtorek, 16 kwietnia 2013

Urodzinyy. ♥

Hej. ! :D

Przepraszam, że nie pisałam, ale brak weny na posty, no ii troszkę brakuje czasu. Trzeba się brać za naukę, bo powoli się zbliża koniec roku. Co prawda jeszcze ok. 2 miesiące, ale lepiej dmuchać na zimne. :)

W niedzielę miałam urodziny, więc może przejdźmy do Nich. :D Oczywiście nie obyło się bez gości. Były 2 kuzynki z rodzicami. ;) No, nie będę taka skromna ii pochwalę się co dostałam. ;p


  • 2 perfumy, w tym jeden z Playboya
  • 2 Toffifee
  • "Siła marzeń. Życie w One Direction."
  •  "List w butelce."
  •  "Truskawkowe pola."
  •  Bransoletka
  •  Converse
  •  Pieniądze






Do następnej notki. Pa. <33.

7 komentarzy:

  1. No to 100 ! : * Troszkę spóźniona ; D
    CONVERSY ! <3
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, fajne prezenty szczególnie buty.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystkiego naj naj lepszego ;**
    i oczywiscie obserwuje ;)
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezent dostałaś :) Converse Ci zazdroszcze :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!