niedziela, 5 maja 2013

Before I die.

Hej Kochani. :) Już jutro poniedziałek ii idziemy do szkoły, do pracy. Poleniuchowałabym jeszcze. Ale wszystko co dobre, szybko się kończy. Już za niecałe 2 miesiące mamy wakacje, a w międzyczasie różne wycieczki. ;p Czas szybko minie.

A dziś postanowiłam zrobić post na temat tego co chciałabym zrobić przed śmiercią, czyli tzw. "Before I die". Inspirację na tego posta zaczerpnęłam z innych blogów.


Koniecznie zajrzyjcie:
http://life-suckss.blogspot.com/      http://neopoltiandreams.blogspot.com/

Do następnego. :*

19 komentarzy:

  1. :) fantastyczny post . :)
    Zapraszam do mnie: ninapyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak to lubię też chce kiedys to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, ale myślę, że zdążysz zrobić o wiele więcej rzeczy ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. :)
    Ciekawy pomysł na notkę. ;>
    Zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudownego bloga , ogółem jesteś bardzo ciekawą osobą . Będę tu często wpadać <3
    wpadniesz do mnie ? zależy mi : c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, ciekawe :D Też czekam na wakacje :D

    Zapraszam - nowa notka :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak już do szkoły, ja na szczęście jeszcze 3 dni wolnego, maturki są^^ Bardzo ciekawy post :)
    zapraszam do mnie: dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to są zdjęcia z internetu :) :) ??? zapraszam do mnie olk673.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    Ja na szczęście mam wolne do piątku :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Chciałabym Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Award!
    Więcej informacji na blogu <- impatriciarose.blogspot.com



    Pozdrawiam, Pat <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie :3

    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę wakacje! choć rzeczywiście już niewiele czasu zostało. :D Jakże się cieszę! :)

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście poniedziałek przeżyłam, teraz 3 dni wolnego bo matury. :)
    Super post. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpoczynek na hamaku - wykonane, pojechać do Paryża - wykonane, doświadczyć raju - wykonane. Też mam taką listę rzeczy, które muszę koniecznie zrobić przed śmiercią, nie kończy się, a kolejne punty wolno się odhacza :-)
    Powodzenia w realizacji twoich
    bosagory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki i wybór rzeczy które masz zrobić przed śmiercią ;). Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie rzeczy :)
    życzę by te twoje marzenia się zrealizowały ;*

    Pozdrawiam. myreaality.blogspot.com
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Podoba mi się. Popierasz obserwacja za obserwację?

    Zapraszam: http://love---laugh---live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. go to london <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!