niedziela, 19 maja 2013

Długa przerwa... , zbyt duża...

Witam Was po długiej, ale to bardzo długiej przerwie. Oczywiście mam usprawiedliwienie na swoją nieobecność. W pierwszej kolejności uwzględnię to, że w ubiegły weekend nie miałam dostępu do internetu. Natomiast przez calusieńki tydzień nie miałam czasu, żeby tu zajrzeć, gdyż miałam codziennie coś. Sprawdziany, kartkówki, a dodatkowo była ładna pogoda, że aż grzech nie skorzystać.
 W naszej szkole w środę były obchody Dnia Ziemi. Były takie konkurencje jak: konkurs wiedzy, konkurs sportowy, konkurs plastyczny. Mnie ii inne 2 koleżanki wytypowano do konkursu wiedzy. No ii się udało, bo zajęłyśmy 1 miejsce dla klasy, kolejne 3 osoby zajęły 2 miejsce - w konkursach sportowych, a kilka innych osób zajęło 1 miejsce - w konkursie plastycznym. Co razem nam dało 1 miejsce. Czyli nasza klasa zajęła I miejsce w obchodach Dnia Ziemi. Jak pojawią się jakieś zdjęcia na stronie szkoły, to coś tu wstawię.
W czwartek zaraz po szkole pojechałam do Poznania, do lekarza, a zaraz potem na basen. Było super, nie ma to jak 2 godziny pluskania się w wodzie.
W sobotę zabrałam się za odrobienie lekcji, a trochę tego było. Potem zaczęłam czytać "Tajemniczy ogród", gdyż łatwo się jest domyślić, że to lektura. Ale nie narzekam, książka jest bardzo ciekawa.
Dzisiaj po Mszy św. , byłam na spotkaniu w Caritasie odnośnie wakacyjnego wyjazdu do Gąsawy. Potem pojechaliśmy do Dziadków na obiad ii kawę. Strasznie Mi się nudziło, więc włączyłam komputer Dziadka. On jest straszny (oczywiście komputer), albo się zacina, albo wolno się ładuje. Masakra. Po powrocie do domu wzięłam się za czytanie Waszych blogów ii zjadłam sobie Murzynka w Mojej wersji.

Akurat czytałam bloga Agaty .

A za Moim oknem takie oto tulipanki. :)

Martyna zadała Mi kilka pytań...

1. Dlaczego założyłaś bloga ?
 Dlatego, że jest to w pewnym sensie sposób na nudę, ale też zaciekawiło Mnie jak to jest posiadać bloga ii kiedy różne osoby czytają ii piszą miłe słowa. :)
2. Jaki kraj bardzo chciałbyś odwiedzić?
Anglia, Francja, New York, Hiszpania
3. Zima vs Wiosna ?
Oczywiście, że Wiosna. ;)
4.Telewizja czy komputer ?
Komputer.
5. Czego się boisz ?
Pająków, są obrzydliwe.
6. Jak spędzasz swój wolny czas ?
Komputer, Tv, czytam książki, słucham muzyki.
7. Ulubiony rodzaj muzyki ?
Nie mam swojego ulubionego rodzaju. Słucham tego, co wpadnie Mi w uchu.
8. Ulubiony film ?
Titanic, Zielona Mila, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona itp.
9. Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem ? 
Sprzedawczynią w sklepie, nauczycielką. Teraz chcę być lekarzem. :3
10. Masz zwierzaki ?
Tak. 2 koty + 4 niedawno urodzone oraz 4 psy.
11. Wolisz spodnie czy spódnice ?
Stawiam na spodnie.
 
Biorę udział w rozdaniu u Angeliki.
To by było tyle na dziś . ;) Papatki. =D
 
Nie zapomnijcie wpaść.:
 

10 komentarzy:

  1. Też czytam bloga Agaty, fajny telefon :D

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz nie mogę się wziąć za napisanie posta jakoś. Chce napisać ale nie mogę o.O
    śliczne tulipany ;)
    Mam małe pytanko. Będziesz robiła posty o kosmetykach np. recenzje itp. ?
    Jeśli tak to odpisz u mnie, bo pewnie zapomne.

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarze na blogu :) Fajny masz blog. Popierasz obserwacja za obserwację? Jak tak to napisz to cię zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :D zapraszam do mnie http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę kolejna osoba, która napisze super blog, fajny post obserwujemy? Chce ci powiedzieć ze cieszę sie z sukcesu Twojej klasy ;) Co do basenu - ten kto nie lubi takiego spędzania czasu jest wg. mnie lekko dziwny ;) Mi akurat udało sie ominąć tajemniczy ogród. Jeśli chcesz możesz odwiedzić mój blog, adres czeka: have-fun-inlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia... ♥

    Zapraszam do mnie na nową notkę, liczę na komentarz + Obserwuję, rewanż?
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę na basen. Masz genialny blog. Zapraszam do mnie na nowy post. blogzakreconejnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post , dziękuję, że odpowiedziałaś na te pytania :)
    Pozdrawiam!
    http://zwariowana-i-zaczarowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ej no czemu nie wzięłaś mnie na basen :C Zapraszam http://jestemjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!