piątek, 31 maja 2013

Imieniny / Toruń.

Hej Wszystkim. ! ;)

Imieniny, to 1 część dzisiejszego posta. Ja swoje obchodziłam 29 maja, czyli w środę. W ten dzień byłam na wycieczce w Toruniu, o czym będzie w 2 części posta. Nie pokażę Wam zdjęć prezentów, bo nie zrobiłam. A co dostałam? Pieniądze, 3 albo 4 bluzki, legginsy w biało-czarne paski, co nie co z bielizny ii więcej nie pamiętam. :D Głównie dlatego, że większość z tych rzeczy dostałam dużo wcześniej.

Jak wyżej napisałam teraz będzie o Toruniu. W środę odbyła się wycieczka szkolna do owej miejscowości. I oczywiście jak to normalna Ja wzięłam ze sobą aparat, ale zdjęć nie zrobiłam żadnych. Dlatego źródłem zdjęć, które tu się pojawią będzie głównie GrafikaGoogle


Najpierw byliśmy na Rynku, gdzie mieliśmy 40 minut wolnego czasu. Namawiałam dziewczyny, żebyśmy poszły do Macdonalda, ale One wolały chodzić po sklepach ii kupować jakieś duperele, czego Ja akurat nie znoszę. Wolę sobie kasę zostawić na jedzenie czy picie. Ale co tam. Pochodziłam z Nimi po tych sklepach. 


Potem poszliśmy do Muzeum im. Tony'ego Halika. oglądaliśmy wystawy w kilku pomieszczeniach. Nie myślałam, że to miejsce jest aż tak duże.


Zaraz obok było Planetarium. Najpierw byliśmy w sali Geodium (ostatnia fot.), gdzie można było wykonać przeróżne doświadczenia. Potem w sali Orbitarium (2 fot.), gdzie podobnie tak jak w Geodium można było wykonać doświadczenia. Na samym końcu mieliśmy seans w Planetarium.

Potem znowu na Rynek, gdzie było kolejne 40 minut wolnego czasu. Poszłyśmy znowu na pamiątki, potem do sklepu z butami ii na samym końcu kupiłyśmy Toruńskie Pierniki. A na miejsce zbiórki doszłyśmy dużo przed czasem. Pani nam trzem zdjęcia robiła, akurat w tym momencie jak jadłam bułkę. -,- A potem przyszła druga nauczycielka ii mówi do Nas: 'Chodźcie, zrobię Wam zdjęcie przy osiołku. Nie chcecie.?! Ja mam dwa zdjęcia przy osiołku'. My się nie zgodziłyśmy, a ta zasmucona sobie poszła, My w śmiech. :D





Na samym końcu zwiedzaliśmy dom Mikołaja Kopernika, a potem mieliśmy pieczenie ozdobnych pierników.






Mój piernik, niby ozdobny, ale jest dobry, ii chyba go zjem. :P

Ale ii tak jazda autobusem była najlepsza, pomijając fakt, że głupi kręgosłup zaczął Mnie boleć. ;p
Podsumowując:
WYCIECZKA BYŁA BARDZO FAJNA I Z PEWNOŚCIĄ UDANA. :)

Angelika poprosiła Mnie bym zareklamowała Jej bloga, więc wpadajcie do Niej ii obserwujcie, bo dziewczyna dopiero zaczyna.  Jej blog ---> http://onelife-onesize.blogspot.com/

Obowiązkowo zaglądamy również tu:
http://neopoltiandreams.blogspot.com/
http://life-suckss.blogspot.com/

Z tego powodu, że niedługo mają zostać usunięci Obserwatorzy z Bloggera, założyłam sobie Bloglovin. W prawym górnym, rogu jest link, by Mnie zaobserwować. 

+ Czy Ktoś wie jak można wygenerować kod, żeby wstawić Follow Buttons z Bloglovina na boczny pasek.? Bo próbuję ii nie mogę. Naciskam w ten link ii nic Mi nie wyskakuje.

Dobranoc. ;))


10 komentarzy:

  1. Super notka ja w Toruniu byłam tylko przejazdem. :/
    + zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. :3
    Pierwsza notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w Toruniu nigdy nie bylam, ale słyszałam same dobre rzeczy :)

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wycieczka udana ale szkoda, że nie zrobiłaś zdjęc :(
    Pozdrawiam.

    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, musiało być fajnie :) ♥ Dzięki za aktywność i miłe komentarze :)
    Styl Bycia
    P.S. Nie wiem czy o to ci chodzi, ale powinnaś nacisnać to;
    http://www.bloglovin.com/en/widgets i pobrać chyba, nie pamiętam jak ja to robiłam i tylko tam na pasku bocznym dajesz w Java/HTMl i wklejasz, jak to nie to, to napisz z chęcią pomogę

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym pojechać do Torunia. :)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna notka, długa, ale przyjemnie się czyta.

    http://thoomson.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam w Toruniu na wycieczce dwa lata temu ;)
    Też się zastanawiam jak się wkleja ten button z bloglovin. -.-

    style-byy-ruda.blogspot.com
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, też bym chciała do Torunia
    Obserwuję + liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    Boisz się prawdy? krwi? a może ludzi "innych" lub szczerych? nawet nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś byłam i wróciłabym jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!