czwartek, 11 lipca 2013

Czego uszy nie widzą - recenzja

Dzisiaj recenzja przeczytanej ostatnio przeze Mnie książki "Czego uszy nie widzą."





Autor: Agnieszka Tyszka
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Liczba stron: 174s.

Coś z okładki: "Nad rodzinę Bronzików nadciągnęły czarne chmury... Mama wyjechała na przedłużającą się delegację, a tata postanowił przewartościować priorytety i wiedzie gdzieś żywot pustelnika. Zdane tylko na siebie trzy siostry myślą, że nic gorszego już ich nie spotka. Wkrótce jednak okaże się, że wszystko jeszcze przed nimi. Przybycie oschłego i wymagającego dziadka to dopiero początek kłopotów... "

Coś ode Mnie: Melchior Bronzik rozkazuje, że na śniadanie ma być owsianka, a na inne dania zdrowa żywność. Na tablicy korkowej pojawiają się codziennie różne myśli, cytaty, mądrości dotyczące ciała człowieka. Misia, najstarsza siostra, już ma po dziurki w nosie trybu życia dziadka, na dodatek jeszcze ten kot przybłęda... Myśli Michaliny krążą wokół Kuby Wierzbickiego, tego przystojnego kolegi z klasy. Jeszcze ta Carmen, która świetnie dogaduje się z Jakubem, a Misia uważa, że Wierzbicki jest zainteresowany panną Wróbel, a nie Nią.

Co Ja Wam więcej będę opisywała. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak potoczyła się historia Michaliny ii jej dwóch młodszych sióstr, to koniecznie przeczytajcie tą książkę. :)

27 komentarzy:

  1. O, super, jak tylko skończę czytać obecną książkę wybiorę się na poszukiwanie e-booka tej opowieści :)


    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo ciekawie i oryginalnie :p
    Postaram się przeczytać ;)

    PS.Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :D
    http://hopeorbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahha... No to do roboty Aerobik <3
    Napisałaś recenzje tak jakby to prawdziwe wydawnictwo pisało, brawo! Cieszę sie, ze sie przyda, pozdrawiam!
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą książkę w domu ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. W najbliższym czasie na pewno ją przeczytam :)
    będę jak najczęściej wchodzić na Twojego bloga
    Obserwujemy?

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog!

    Jeśli zechcesz odwiedź moje blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam. :D Spoko książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tylko znajdę czas, na pewno przeczytam! :)
    + fajny blog! :)


    jeśli chcesz, to wpadnij: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytam , wydaje sie być ciekawa;)
    Obserwujemy?Ja juz
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie ;)
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przeczytać, ale najpierw muszę skończyć HP ♥

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie nie w moim typie jednak po nią nie sięgnę ;)

    http://diaryforcreative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydaty post ;]

    i--love--my--life.blogspot.com ->>Dopiero zaczynam. Zaobserwujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam książki ! :) Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..temu sercu nie zal :D
    wydaje sie calkiem fajna :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD!!! Więcjej informacji tutaj --> http://love---laugh---live.blogspot.com/2013/07/liebster-award-po-raz-3.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli znajdę to na pewno przeczytam ;)

    zachęcam do obserwacji, dziś dodałam swój pierwszy filmik :)
    http://enitablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę ciekawy post!

    Zapraszam Cię do siebie. Założyłam nowego bloga
    nothspe.blogspot.com

    /Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. uroczy blog, dobrze napisana recenzja ksiazki raczej nie przeczytam ale recenzja dobrze napisana :D
    POZDRAWIAM !!!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBERWACJE ??

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog :D
    obserwujemy ?
    http://jedenzlepszych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. może się skuszę i przeczytam :)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Może przeczytam :). Obserwuję i liczę na rewanż z Twojej strony. :**

    vanillaandraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog. (:
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. (:
    _________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam z tą książką styczności. Poza tym i tak ich nie czytam, ewentualnie tylko lektury :D Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam na Twój komentarz. Mam taką książkę, która jest podzielona na dwie części-biologię&geografię i po prostu moja pani od przyrody stwierdziła, że wygodniej będzie podzielić ten przedmiot:P

    Pozdrawiam ciepło!:)

    http://j-julencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!