czwartek, 4 lipca 2013

Plany na wakacje.

Cześć, jak Wam mija pierwszy tydzień wakacji ? Mi nudno. Na razie siedzę w domu, przed komputerem, słuchając muzyki, czytając książki. Czasem wyjdę na dwór pograć w piłkę z braćmi czy poodbijać sobie piłkę do siatkówki. Dziś jestem z Moimi planami na wakacje. W tym roku są skromne. :-)

1. Obóz nad jeziorem. 




Wyjazd jest organizowany przez parafialny zespół Caritas. Obóz odbędzie się w Gąsawie. Jedzie tam dużo ludzi z Mojej szkoły, w tym jedna Moja koleżanka z klasy. Nad jezioro jadę z braćmi. Będę na takim wyjeździ 2 raz. Po raz pierwszy byłam 2 lata temu we Funce w Borach Tucholskich też nad jeziorem ii było super. Doborowe towarzystwo ii świetnie spędzony czas ;) W zeszłym roku nie byłam, bo w tym samym czasie byłam w Niemczech. Mam ogromną nadzieję, że w tym roku będzie równie świetnie, jak 2 lata temu. Nie mogę się doczekać. :)

2. Bałtyk



Nad morze jadę już prywatnie z rodziną. Jeszcze nie wiem gdzie ii kiedy. W każdym bądź razie mam nadzieję, że pogoda Nam dopisze ii pojedziemy w jakieś fajne miejsce.

No ii oprócz tych wyjazdów to leniuchowanie, wypady z koleżankami ii kuzynką, jakieś sesje, pojedyncze wypady na basen, kręgle czy do kina. ;-)

Jakie macie plany na wakacje.? :)

20 komentarzy:

  1. Najpierw urządzam 18-nastkę, a potem jezioro i inne wspaniałe miejsca :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jadę do babci...

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajne plany na wakacje. ;)
    Oby Ci pogoda dopisała, a ja jadę do Grecji i Niemiec :)
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo rozpoczełam wakacje, dosyć nudno (oprocz biwaka z klasą) :P ja wyjeżdżam za niedługo do gdanska a potem na kolonie, nie moge sie doczekac ;)

    http://onceethought.blogspot.com/ bedzie mi milo jak zaobserwujesz <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego do końca to jeszcze nie wiem...
    Bardzo Ci dziękuję :)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nwm, ale może na jakiś obóz, może gdzieś z rodzicami;)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę udanych wakacji! :)
    spontaniczne najfajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierwszy tydzień spędzam podobnie, przed komputerem, na sportowo i z przyjaciółmi.
    Również jadę nad morze, mam nadzieję, że pogoda nam dopisze.

    mietowalife.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w planach obóz do Włoch, potem wyjazd do cioci i leniuchowanie :)
    Udanego wyjazdu :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji Magdaleno :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne plany. :)
    Ja lecę do Anglii, a potem jadę nad Solinę. A jeśli pogoda będzie dopisywać to nocuję w namiocie z kuzynką. ; p

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/ - Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj, oczywiście jeśli będziesz mieć czas.. Będę wdzięczna. To dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci udanych wyjazdów :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe plany i udanych wakacji oraz by sie udalo ci zreaizowac te plany :) obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jadę do babci na wiśnie -,- zawsze można coś zarobić :) zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ty świetnie piszesz, tak ciekawie :) Pozdrawiam

    i zapraszam:
    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej i tak fajne plany choc niby skromne ja mam bardziej :D teraz na mazurach siedze.:P

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na razie pracuję, potem kierunek Anglia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w piątek wróciłam z obozu tanecznego. :D
    zapraszam do mnie. http://ineedyoursoul.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jadę do Bułgarii i na objazdówkę po kilku krajach ♥♥♥ Twoje plany również brzmią bardzo zachęcająco !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ci obozu nad jeziorem :) Ja już mam od miesiąca wakacje. Ciągle jestem na walizkach i podróżuję :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!