środa, 10 lipca 2013

Po raz kolejny Liebster Blog Award...

Hej. :) Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award ii znowu przez 3 blogerki, a są to: Liczi, Kinga ii Bauerkowa .

Pytania ii odpowiedzi :

Lubisz zwierzęta.?
Powiedzmy, bo nie wszystkie. Najbardziej uwielbiam koty.
Czy malujesz się na co dzień.? 
Nie.
Czy gdyby całe Twoje życie było filmem, to obejrzałabyś ten film.?
Nie wiem... Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie.
Co najbardziej nie podoba Ci się w sobie.? 
Hmm.. Brzuch, uda, twarz. ;D
Czy uważasz, że jest jakiś człowiek bez wad.?
Nie. Nie ma człowieka idealnego.
Uważasz, że gdybyś nie była sobą zaprzyjaźniła byś się z osobą, którą teraz jesteś?
Myślę, że tak, bo ze Mną są niezłe odpały, a Ja lubię gdy się coś dzieje. :)
Który film najbardziej Cię wzrusza.?
'Dziwny przypadek Benjamin Buttona' (czy jakoś tak. ☺) 
Lubisz swoją obecną klasę.?
Kocham. ♥
Co najbardziej podoba Ci się w sobie.?
Włosy, zdecydowanie włosy. ;)
Czy kiedyś Ktoś Cię zawiódł.?
Niestety tak... .
Czy masz dużo znajomych.?
Trochę ich jest, ale nie koleguję się z byle Kim. "Lepiej z jednym mądrym, a niżeli z kilkoma głupimi". Natomiast przyjaciółki mam 2. :)
Dlaczego właśnie tak nazwałaś swojego bloga.?
Jestem marzycielką, a słowo dream z angielskiego na polski znaczy marzenie.
Jaki jest Twój ulubiony blog.?
Zajrzyjcie na boczny pasek, tam pisze. :)
Gdybyś mogła, co byś w sobie zmieniła.?
Brzuch, uda, twarz, charakter.
Jakie jest Twoje hobby.?
Czytanie książek, słuchanie muzyki, blogowanie, medycyna, siatkówka, badminton. ;3
Jakie ubranie ze swojej szafy lubisz najbardziej.?
Legginsy w paski, legginsy w paski ii kwiatami na nich, kilka bluzek na naramkach. Dużo tego jest. :D
Za jaką rzecz ze swojej szafy zapłaciłaś najwięcej.?
A buty się liczą.? Jak tak, to Conversy, a jak nie to sukienka na zakończenie podstawówki. :)
Skąd czerpiesz inspiracje.?
Z innych blogów, Bravo Girl itp.
Wymarzona rzecz to.?
Lustrzanka. *_*
Na czyj koncert pojechałabyś najchętniej.?
One Direction, Justina Biebera ii jeszcze raz na Dodę. ;D
Twój ulubiony sklep.?
Nie mam ulubionego.
Co skłoniło Cię do założenia bloga.?
Nudy, ale też ciekawość tego, jak to jest być blogerką ii móc dzielić się swymi spostrzeżeniami z innymi.
Jak nazwałabyś swój styl.?
Mój, na luzie, modny też. ;)
Na ile poważnie traktujesz swojego bloga.?
Traktuję Go poważnie, oczywiście na pierwszym miejscu jest szkoła, wykształcenie ii rodzina. Blog jest później, ale też ważny.
Jakie masz plany związane z blogiem.?
Szczerze.? To nie mam żadnych planów, zwykły spontan. Oczywiście zapisuję sobie w zeszycie tematy kolejnych postów. W przyszłości może jakieś współprace.
Czy chciałabyś kiedyś zarabiać na blogu.?
Nie, po to by zarabiać, to trzeba iść do pracy. Blog nie jest od tego.
Który celebryta według Ciebie ma lepszy styl.?
Ewa Farna, Ania Wyszkoni itp. 
Czy czujesz, że inspirujesz innych ludzi.?
Nie wiem, trzeba by było o to zapytać. Ale wpadłam teraz na pomysł, żeby taką ankietę zrobić. :)
Co jest Twoim największym marzeniem.?
Koncert 1D ii JB, w pełni wyzdrowieć (tak, jestem można tak powiedzieć chora), wyjechać do Stanów ii Hiszpanii, aby spełniły się wszystkie plany co do Mojej przyszłości.
Gdzie odbyłabyś podróż swojego życia.?
USA. :)
Na jakich innych portalach można Cię znaleźć.?
Facebook, Nasza klasa, Ask.fm, Stylistki.pl

Moje pytania dla Was znajdują się w tym poście. klik

Nominuję Wszystkich chętnych. :)



 

6 komentarzy:

  1. Też bym chciała jechać do USA :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi sie wyprawa do USA :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnej nominacji! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji!
    Super odpowiedzi!
    Pozdrawiam serdecznie ;)



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Super blog!
    Obserwujemy?
    never--say-never.blogspot.com
    Odpowiedz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No hej :P Niezły blog :)
    Obserwujemy?
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!