niedziela, 7 lipca 2013

Spotkanie z Koleżanką / Przyjazd Kuzynki / Koncert Dody

Hej, co u Was słychać.? Dzisiejszy dzień był bardzo nudny, pełen chillout'u . Natomiast wczorajszy pełen zabawy, śmiechu ii radości. ;-)


 
Wczoraj o 12 umówiłam się na spotkanie z Lidką u Niej w domu. Była akurat u Dziadków na wakacjach. Jest do Nich jakieś 3 km, a że była ładna pogoda, to wybrałam się rowerem. Całe 3 godz spędziłyśmy gadając sobie o różnych rzeczach, o szkole, chłopakach, zdrowiu, życiu itp. Ale później musiałam już wracać, bo Babcia zadzwoniła, że Kuzynka już do Nas jedzie. Po powrocie do domu strasznie bolały Mnie nogi ii 4 litery.
Po kawie poszłyśmy z Agnieszką na dwór pograć w siatkówkę ii w badmintona. Nie ma co, fajnie było. + do tego małe kotki biegające po podwórku ii Agnieszki: 'Idźcie sobie stąd, bo się boję, że was zmiażdżę' :D
No a o 21 wybrałam się do Żerkowa na koncert Dody . Było głośno, zimno ii przede wszystkim bardzo fajnie. Niestety nie mam zdjęć, bo nie zabrałam ze sobą telefonu. ;-)

U Was też jest tak gorąco.?

13 komentarzy:

  1. Też chcę na koncert !!!!

    http://alex-alllex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym z Agnieszką pobyła :P Ale będziemy miały duuużo czasu w Chorwacji ^^

    manon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na koncert Dody? Fajnie... haha... oprócz zimna xD
    Szkoda, ze nie amsz zdjeć, bardzo dziękuję, pomogłaśm cieszę sie, zę bierzesz udział wpisuję na listę :)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jest strasznie gorąco :/


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że się zgadzasz lub, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad morzem akurat :D Nie za ciepło i nie za zimno :) Bardzo fajnie prowadzisz bloga zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To milo spedzilas tamten dzien!
    Ja bym yorka zmiazdzyla! Xd

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Doda to już wyższa półka, chętnie wybrałabym się na jej koncert.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję Cię do Liebster Blog Award #2 ! Informacje u mnie na blogu :)liczi-or-liczi.blogspot.com Post informujący pojawi się około godziny 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie da się wytrzymać z upałem :c


    swagfashiooon.blogspot.com


    obserwacja za obserwacje ( jeżeli obserwujesz napisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog !!
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :D

    Z radością informuję, że zostałaś nominowana przeze mnie do nagrody Liebster Blog Award!!!
    Więcej informacji u mnie.

    Oczywiscie obserwuję twojego bloga.
    Nominacja przyniesie Ci duży wzrost czytalności bloga (mi wczoraj przybyło 29 obserwatorów i ponad 300 wyświetleń)!!!

    W zamian za nominację możesz mi się odwdzięczyć obserwowaniem ;) jak juz wspomnialam, ja Twój obserwuję.

    zapraszam, Ania :D
    http://bauerkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że się mnie tu obgaduje:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twój blog dlatego nominuję Cię do Liebster Blog Award ;)
    Więcej informacji znajdziesz tutaj - http://laureennt.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award-part-ii.html

    Obserwuj mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!