piątek, 26 lipca 2013

Tajemnica mojej mamy - recenzja

Dziś recenzja kolejnej przeczytanej przeze Mnie książki "Tajemnica mojej mamy."



Autor: Gwyneth  Rees
Wydawnictwo: Jaguar
Liczba stron: 230s.


Coś z okładki: "Wiadomość z zaświatów to wielka tajemnica! Dwunastoletnia Esmie nigdy nie zapomni o swojej prawdziwej mamie, która umarła przy jej narodzinach. Bardzo jednak chciałaby mieć kogoś bliskiego, najlepiej NOWĄ mamę. Trzeba tylko za wszelką cenę namówić tatę, by oświadczył się swojej dziewczynie, Lizzie! W życiu Esmie co pewien czas pojawiają się jakieś tajemnice. Tak jest i tym razem. Przede wszystkim - zagadkowa jest jej nowa koleżanka, Nevada, która podobno ma nadprzyrodzone zdolności. Jednocześnie w starej należącej do mamy szkatułce na biżuterię Esmie znajduje tajemniczą karteczkę - przesłanie z zaświatów... Czyżby mama próbowała przekazać córce coś ważnego.?"

Coś ode Mnie: Tym razem nie napiszę jakby dalszego ciągu okładki, bo się nie da. Natomiast zachęcę do przeczytania książki, bo naprawdę warto. Dziewczyna pomaga starszemu bratu wyjść z tarapatów ii odzyskać Jeniffer, jego pierwszą miłość. Jednocześnie Jej przyjaciółka Holly, jest zazdrosna o to, że Esmie spędza więcej czasu z nową koleżanką.

Jeśli chcecie się troszkę pośmiać, bać czy po prostu z czystej ciekawości przeczytać tą książkę, to gorąco Wam polecam. :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja. Postaram się przeczytać, a ponieważ właśnie wznowiłam bloga serdecznie zapraszam i zachęcam do komentowania ;)
    http://olhe-para-mim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam. :<

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin




    OdpowiedzUsuń
  3. lubie książki, może przeczytam

    anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę to koniecznie iść jutro wypożyczyć! ;3
    Fajny blog ej xd ;*

    Obserwujemy? ;3

    strange-lucky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale mozr diddam ja do stosika książek do przeczytania xd
    Obserwuje;)
    Toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę i ją przeczytam. :)

    zapraszam do siebie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się zapowiada ta książka,zachęciłaś mnie do przeczytania jej ;)
    Jak będę miała okazje na pewno to uczynie ;)
    Pozdrawiam ;)
    amazingmomentss.blogspot.com-zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam na na mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!