niedziela, 18 sierpnia 2013

25 faktów o Mnie.

Kiedy piszę z Kimś, Kto Mi się podoba, to uśmiecham się do monitora

Moje włosy zapuszczam od dziecka. Ścinane były tylko raz na komunię, było to niecałe 5 cm. 


Uwielbiam grać w siatkówkę.

Kiedy mam doła słucham jeszcze bardziej dołujących piosenek i wspominam chwile, które wywołały u Mnie smutek.

Mam 2 wspaniałe przyjaciółki na które zawsze mogę liczyć - Monikę i Kasię. 

W przyszłości chciałabym wyjechać do USA, Londynu i Hiszpanii. Uwielbiam podróżować.

Uwielbiam śpiewać, choć nie umiem.

Nie lubię mówić o swoich uczuciach. W tym temacie jestem wstydliwa, krępuje mnie to strasznie. Ale pisać o nich mogę.

Uwielbiam czytać książki o problemach nastolatków. Szczególnie dotyczące nieszczęśliwej miłości.

Jak Ktoś/coś Mnie zdenerwuje, to potrafię być wredna. Nawet bardzo.

Przed snem wyobrażam sobie różne dialogi, scenki czy spotkania, do których i tak nie dojdzie, choć bardzo bym chciała.

Od 3 tygodni jestem Kwiatonator. Uwielbiam Dawida Kwiatkowskiego i piosenkę 'Biegnijmy'.

Za każdym razem na koniec roku szkolnego otrzymuję świadectwo z paskiem. 

Mam dwóch młodszych braci - siedmioletniego Michała i jedenastoletniego Wiktora.

Strasznie irytuje Mnie sytuacja, gdy widzę dziewczyny podlizujące się dla lepszej oceny czy zachowania na świadectwie.

Monika - jedna z Moich przyjaciółek - jest jednocześnie Moją kuzynką.

Mam bardzo dobry kontakt z Babcią (mamą Taty) i z Tatą.

Moja chrzestna nie jest ze Mną spokrewniona w żaden sposób. To siostra bratowej Mojego Taty.

Uwielbiam małe dzieci. Chętnie się nimi zajmuję.

Mam niedosłuch, słaby wzrok, skrzywiony kręgosłup. 

Jako niemowlę miałam wadę serca. Teraz już nie mam, ale nadal jeżdżę na badania okresowe.

Przez całe Moje życie, jakby zsumować wszystko razem, spędziłam tyle czasu w szpitalu co nie jeden dorosły. 

Kiedy miałam 4 lata Mój pies ugryzł Mnie w nogę. Była to Moja wina, bo zaczynałam się w niego. Dlatego też panicznie boję się psów.


Będąc w piątej klasie szkoły podstawowej wzięłam udział w wojewódzkim konkursie z języka polskiego. Trzeba było napisać baśń, w której występują rycerze. Moja "Bajeczna wioska Skaczących papryczek" zajęła 4 miejsce. 

Uwielbiam placek drożdżowy.

Chciałabym podziękować Kasi za pomoc w przygotowaniu tego posta. Dziękuję. :*

Chcecie wiedzieć więcej.? Zapraszam tutaj :)
P. S. Przepraszam, że zdjęcia są ciemne i złej jakości, ale nie chciałam, żeby tu było pusto. :* Miłego wieczora. :)

27 komentarzy:

  1. ciekawie :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No zdjęcia nie najlepszej jakości, ale fajnie, że są ^^
    W niektórych sprawach jestem do ciebie podobna
    Obserwuję i liczę na rewanż
    Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga http://dru-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie. Widzę, że mamy parę wspólnych cech. :D Pozdrowionka. :*
    luskaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha, jaaa też jak mam zły dzień, to dobijam się jeszcze bardziej! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. łał masz naprawdę dlugie wlosy ;) ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam placek drożdżowy. :DDD

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy? ja już.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał nieźle ;0 Dziekuję za ten komentarz i za klikanie :) Haha... Te słowa napisze i przywiesze sobie na tablicy. Dzięki za wsparcie ;*
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tego szpitala... Naprawdę musiałaś dużo przejść:( Dzielna dziewczyna z Ciebie :D Włosy to masz śliczneee ♥

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale włosyyy *.* większość faktów pasuje do mnie :)

    patka-papatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy fakt dotyczy rowniez mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fakty ;)
    Ja mam tak samo że uśmiecham się do monitora :D

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam placki drożdżowe :D

    dusiabloog.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne . Przynajmniej mogłaś się o tobie czegoś dowiedziec
    weraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te fakny :) obserwujemy?

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też zawsze wieczorem wymyślam sobie historie które i tak się nie przydarzą, i też kocham podróżować, też niedawno polubiłam Dawida Kwiatkowskiego, też... Jeju, mamy tyle wspólnego.. Jakbym o sobie czytała :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też lubię grać w siatkówkę:)

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo.. w niektórych jesteśmy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz idealną długość włosów :)))
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam do mnie http://spaceypantomime.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha :) Fajne ^^
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. haha fajne fakty <333

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne fakty ;d obserwuję i zapraszam do mnie
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. http://justine-juustine.blogspot.com/ zaobserwujesz ja zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże , masz takie śliczne włosy *.*
    A nie niszczą Ci się ? Ja muszę co 3 miesiące je podcinać bo mam mega delikatne :c

    insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawie wszystko mi się zgadza.
    Ale masz długie włosy! :o
    Moje były kilka razy ścinane, ale na króciutko ;d

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. interesujące.

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję/♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam siatkówkę <3 i też zapuszczam włosy, niestety zawsze były krótkie, ale postanowiłam to zmienić...
    Serdecznie zapraszam do mnie:
    http://flosspei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!