sobota, 24 sierpnia 2013

Dzień z Basią.

Witajcie. ;)

Wczorajszy dzień spędziłam z Basią. Umówiłyśmy się na 12. Pojechałyśmy z Jej Mamą do Książa. Pochodziłyśmy trochę po rynku i wróciłyśmy do domu. Razem z Basią poszłyśmy na spacerek po Klęce. Porozmawiałyśmy jak nigdy. Brakuje takich chwil w roku szkolnym. Postanowiłyśmy, że wybierzemy się pieszo do oddalonego o 2 km Nowego Miasta. Tam poszłyśmy na ławeczki do parku. Był tam plac zabaw, Basia zdecydowała, że pójdziemy się "pobawić" i porobić zdjęcia. Nasze zdjęcia zamieszczam niżej. Nie bierzcie wszystkich na poważnie, bo zaczęło Nam odbijać.













Wieczorem Basię czekało farbowanie włosów farbą blond, efekt wyszedł taki, że włosy ma takiego samego koloru jak przed farbowaniem. No może trochę jaśniejsze.
Dzień był bardzo udany i długo będę go wspominała. Dziękuję Basi za wspaniałe towarzystwo. ♥

A dziś pewnie przesiedzę cały dzień w domu. Mam zamiar iść na festyn rodzinny, ale zapewne długo tam nie posiedzę.

Udanego weekendu . :)

18 komentarzy:

  1. Mam podobne okulary :) ;)

    Jakie Ty masz świetne, długie włosy :O <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O widac, ze dobra zabawa. Dzisiaj tez zycze ci udanej zabawy na festynie C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędzony dzień :) śliczne zdjęcia :3
    obserwuję, i jeśli Ci się spodoba mój blog to zapraszam również do obserwacji ;p
    http://lola--lola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wesołe zdjęcia. ;D


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Widać że miałaś udany dzień. ;)
    Zapraszam do mnie.

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah pozytywne zdjęcia ^^
    Nominowałam cię do L.B.A :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;) Ja obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Mam nadzieję , ze mój blog się tobie spodoba i będziesz tam częściej zaglądać :)

    http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że dzień z koleżanką bardzo udany ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs w związku z pierwszymi urodzinkami mojego bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. PROSZĘ, NIE USUWAJ TEGO BEZ PRZECZYTANIA - to naprawdę ważne i uwierz, nie pożałujesz.
    Podpisz petycję, która uszczęśliwi tysiące dzieci z Polski - Poproś również o to dorosłe osoby, bo ich zdanie jeszcze bardziej się liczy.
    Obserwacja za obserwację? - Proszę, najpierw Ty to zrób. Gdy zrobisz, napisz komentarz pod najnowszą notką o tym :)
    Jeżeli polubisz bardziej mojego bloga, możesz stać się fanem na „BlogLovin’”!
    Wymiana komentarzami?
    Potrzebujesz wsparcia(reklamy) ze swoim blogiem?
    Chcesz wiedzieć więcej? Napisz!
    PS: Zapraszam na wielką imprezę blogową! :)
    Dziękuję i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki ;3

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jesli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam :*
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że dzień był udany ;D

    Zapraszam :)
    zuuzu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamiast "do Książa" przeczytałam "do Księżyca" haha (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ! <33
    obserwujemy ? :)
    jak tak to wpadaj do mnie i obserwuj, odwdzięcze się na 110 % ! :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;p

    Obserwujemy ?

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że dzień sie udał :)
    obserwuje i licze na rewanż
    zapraszam http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz fajne warkocze *o*

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!