sobota, 7 września 2013

#2 Back to school - tag

Witajcie kochani. ♥
Jak Wam minął pierwszy tydzień nauki? Mi całkiem świetnie. Nie narzekam na plan, ani na zadania domowe. Mimo, że w przyszłym tygodniu mam 2 sprawdziany i 2 zapowiedziane kartkówki jest na prawdę bardzo fajnie. W poniedziałek - 16 września - wyjeżdżam na długo oczekiwaną wymianę do Francji. Nie mogę się doczekać! Na pewno będę się świetnie bawić ze znajomymi. Już wiem, że będę nocowała u chłopaka, który potem będzie nocował u Mnie. Szczerze? Wszystko jedno czy chłopak czy dziewczyna, chodzi o to by się świetnie bawić. ♥

Dziś 2 post z serii 'Back to school'. Podejrzewam, że te posty będą się pojawiały do końca września. :) Przygotowałam school tag. Na pomysł wpadłam dzięki blogowi Kingi :)

O której wstajesz do szkoły?
Zazwyczaj ok. godz. 6. Wyjątki są wtedy, gdy mam odwołane pierwsze lekcje i idę na późniejszą godzinę.

Twój ulubiony nauczyciel?
Pani od biologii i chemii (to jest jedna i ta sama nauczycielka) oraz na drugim miejscu jest Pan od geografii i fizyki (też jeden nauczyciel).

Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Chyba angielski, chemia, biologia, polski.

Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Raczej mamy taką swoją paczkę. Są i chłopacy i dziewczyny. Ale z osobami z klasy rozmawiam jako tako.

Plecak, torebka czy tornister?
Zdecydowanie plecak i torba na ramię. ;)

Czy malujesz się do szkoły?
Nie. Nie maluję się wgl na co dzień. Niepotrzebny Mi jeszcze make - up na twarzy. Owszem maluję się, ale tylko na ważniejsze okazje, jak wesela, komunie, jubileusze.

Spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie.

Czy nosisz dodatki do szkoły?
Tak, noszę bransoletkę, którą dostałam od Kuzynki.

Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Tak, miałam średnią 5.0. Mam nadzieję, że w tym roku również będzie taka średnia, albo i lepsza. :)

Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Nie.

Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?
Chyba matematyka i fizyka.

Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
Dojeżdżam autobusem szkolnym.

Zmieniasz buty w szkole?
Pomijając fakt, że na W-F to nie.

Czy lubisz ćwiczyć na W-Fie?
To zależy co mamy...

Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Są takie dni, że tęsknie. Ale tylko jak siedzę w domu i się nudzę.



Otagowuję wszystkich chętnych ! :)


11 komentarzy:

  1. super tag :)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag :D

    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag, też mam w planach taki zrobić. : > Pozdrawiam.
    ______________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag ! :D

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wstaję o 6:30 i zawsze mam na 8 do 15:30 :(
    Czekam na następny "Back to School" i pozdrawiam

    http://dru-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie noszę bransoletek do szkoły. ;)
    Dwa sprawdziany? Chyba za bardzo się rozpędzili nauczyciele. :)
    Wymiana 16 sierpnia? To sobie jeszcze rok poczekasz. XD

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zrobię ten tag u siebie na blogu ;)

    zuuzu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy tag ;d

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. OOoo ciekawy tag,zrobię go na moim blogu :)
    Wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstajesz o 6??? ja musze o 5:30 ;/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!