środa, 4 września 2013

Best songs of August. ♥

W szkole, jak w szkole. Całkiem dobrze. :) Strasznie Mnie wkurzają pierwszaczki, w Mojej szkole są same małe dzieciaki, szpanują czym się da, wymądrzają się i wgl. Oczywiście bez obrazy dla bloggerek, które są teraz w pierwszej klasie. No bo w każdej szkole może być inaczej. ;) Przechodząc do tematu posta.


Na pierwszym miejscu oczywiście Dawid Kwiatkowski i 'Biegnijmy'. ♥ Po prostu kocham tą piosenkę!


P!nk feat. Lily Allen - True love


LemOn - Nice. Uwielbiam tą piosenkę no. ♥


Patricia Kazadi - Przerywam sen


One Direction - Best song ever


Marina and the Diamonds - How to be a heartbreaker


Ellie Goulding - Burn


Olly Murs - Dear darlin


Daft Punk feat. Pharell William - Get lucky


Remady & Manu-L - Holidays


Jason Derulo - The other side


Wiz Khalifa - We own it


Enej - Symetryczno-liryczna


Ellie Goulding - Lights


Mike Candys feat. Evelyn - Brand New Day


Jessie J - Wild


Jula - Ślad


Blue Cafe - Dendix


Inna - Be my lover


Która z tych piosenek to Wasza ulubiona? A której nie lubicie?

11 komentarzy:

  1. Prócz Dear Darlin to wszystko nie mój świat.. ;c nie przepadam za Kwiatkowskim ( mam swoje powody :/) , 1D też nie lubię, ale nic do nich nie mam, poza tym nie lubię polskich wykonawców, których tutaj podalaś ;) ale Olly Murs jak najbardziej <3


    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj,skomentuj , a na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej słucham dupstepu, ale lubie każdy gatunek muzyczny. Te piosenki też nam ;) ale nie lubie kwiatkowskiego ;c
    zapraszam do mnie ; )
    http://prawieniewidoczne.blogspot.com/
    Obserwujemny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nutyy! <3
    Taką muzyke lubie ;p
    Będę częściej wpadać i zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zgadzam się w 100% Nice-Lemon jest świetna, też ją uwielbiam i One Direction.! Wszystkie piosenki są bardzo fajne. :D Zapraszam do mnie.! ;3
    luskaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naj to Best song ever i Biegnijmy ;)
    swaag-swaggy.blogspot.com zapraszam + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co z tej listy słyszałam to Daft punk :d hah. reszta w nie moim klimacie.
    W której kl. jestes?


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony zespół to Nomy ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Lemon i Julę.;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najbardziej stawiam na Ollego Mursa po prostu kocham go !! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ;* będę wpadać częściej
    http://alexwberry.blogspot.com - blog , ŚPIEWAM

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!