sobota, 21 września 2013

LBA

Teraz na pewno świetnie się bawię we Francji ! Jestem ciekawa co Ja tam robię. ;)

Jakiś czas temu zostałam nominowana do LBA przez 3 bloggerki: Darię, Anię i Kingę. Każdy wie co to jest Liebster Blogger Award, więc nie będę tego tłumaczyła. Uprzedzam również, że tylko odpowiem na pytania. Nie będę nominowała innych blogów do tej zabawy. :)

Co sądzisz o One Direction i Justinie Bieberze?
Nic nie mam do nich. Bardzo lubię 1D i Justina, ale nie mogę nazwać się Belieber ani Directioner. :)

Jakie zwierzę chciałabyś mieć prócz kota / psa?
Papugę. *-*

W której klasie teraz jesteś?
2 gimnazjum.

Wolisz Internet czy telewizję?
Nie umiem wybrać lepszego.

Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Mój Kwiatek - Dawideek. < 3


Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego po trochu. Nie mam ulubionego gatunku. ;-)

Jakim aparatem robisz zdjęcia?
Canon, zwykła cyfrówka. Ale to do czasu, bo mam już lustrzankę. ;)

Masz jakiś talent?
Chyba do nauki i szybkiego czytania.

Ulubiona reklama w TV?
Play.

Ile masz kontaktów na gg?
23.

Gdybyś miała możliwość odwiedzenia 5 miejsc na świecie, to jakie byś wybrała i dlaczego?
Za kilka dni odwiedzę Paryż, a tak to Londyn, Hiszpania, USA, Włochy. ;-)

Ulubiony serial?
Na Wspólnej, M jak Miłość, Ojciec Mateusz, Ranczo, Lekarze, Prawo Agaty, Przepis na życie, Na dobre i na złe, Szpital itd.

Ulubiony blog?
Są w pasku bocznym. ;-)

Kochasz...?
Wiadomo, że rodzinę, przyjaciół, Moją klasę, no i każdy ma taką swoją osobę. :)

Od czego jesteś uzależniona?
Od Internetu, telefonu, muzyki, przyjaciół itp.

Na ile w skali od 1 do 10 podoba ci się mój blog ? (blog Ani)
Jak na razie to 5. ;)


Masz jakieś zwierzątko?
Tak 3 kotki i 4 psy. ;)


Kolor biały vs. czarny.
Czarny.


Komputer czy laptop?
Laptop.

Ulubiona gra?
Subway surf, Bubble Shoter, Icy Tower, Pasjans, Mahjong Titans.

Lubisz kreskówki?
Nie.

Jak miałabyś wybierać to brat czy siostra?
Nie mam wyboru, bo mam tylko dwóch braci. ;)


Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
Czysta ciekawość, ale też chęć. Po prostu chciałam wiedzieć jak to jest i spróbować swoich sił w tej sferze. :)

Twoje ulubione zajęcie?
Blogowanie, słuchanie muzyki, oglądanie Tv, spotykanie się z przyjaciółmi.

Vansy vs. Conversy?
Jak na razie to Conversy, ale chciałabym kupić jeszcze Vansy i wtedy zobaczyć, które lepsze. :)

Jakiej cechy u ludzi nie lubisz najbardziej?
Fałszerstwa, zazdrości, szyderstwa, braku szacunku i tolerancji, itp.

Co sprawia uśmiech na Twojej twarzy?
Widok pewnej osoby, oraz szczęście Moich przyjaciół. :)

Jaką blogerkę najbardziej lubisz?
Nie mam ulubionej blogerki.

Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Lekarzem, ale jeśli ten plan nie wypali, to prawnikiem. ;3

Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
Telefonu, kluczyka do szafki, chusteczek, perfumu. :)

Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedziła?
Londyn, USA. ;*

Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?
Nauczycielką, ekspedientką w sklepie.

Jeśli za tydzień miałby być koniec świata, to co byś zrobiła?
Zapewne spędziłabym ten czas z przyjaciółmi i z rodziną, chciałabym być blisko tej osoby. Spełniałabym swoje marzenia, korzystałabym z życia na maxa. 



Ostatnio polubiłam tą piosenkę:


4 komentarze:

  1. Ja mam papugę. :d
    Hahha ej Dawid boshe zgon hahha ej kc Kwiat. <3
    Uuu, Francja. ;d

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi :) obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. KWIATEEEEEEEEK <3
    ______________________________________________
    Staram się o współpracę z sheinside . Bardzo proszę o klikanie w banner . Z góry dziękuję <3
    http://insignificantbaby.blogspot.com/2013/09/must-have-sheinside-jesienzima.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog i również kocham Kwiatkowskiego <3 .. zapraszam na mojego bloga http://positivecrazyforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!