poniedziałek, 7 października 2013

Francja ♥ part 1. Brussel

No to jak już wiecie w nocy o 24.00 z 16/17 września wyjeżdżałam na długo oczekiwaną przeze Mnie wymianę polsko - francuską. Szczerze mówiąc zaczęłam się trochę obawiać, i zadawałam sobie pytanie 'Dlaczego zgodziłam się przyjąć chłopaka? O czym będę z Nim rozmawiać? Z dziewczyną miałabym więcej tematów, no ale jakoś to będzie' ;) Ale o tym w następnym poście, bo dzisiaj kilka słów o Brukseli :))




Tak, pod spodem biegnie droga (stoję tyłem do tego łuku triumfalnego, on znajduje się w ogromnym parku)


W Brukseli byliśmy 17 września, jeszcze przed dojazdem na miejsce. (co nastąpiło dzień później). W pierwszej kolejności zabrali nas pod łuk triumfalny, który jest poświęcony belgijskiej niepodległości. Obok znajdują się jeszcze 3 muzea: Wojskowe, Sztuki i Motoryzacyjne, których nie zwiedzaliśmy. Następnie przeszliśmy do nowej części miasta pod Parlament, co prawda oficjalna siedziba Parlamentu Europejskiego znajduje się w Strasburgu, natomiast w Brukseli odbywa się większość obrad i znajdują się tu biura poselskie.






Kolejnym punktem zwiedzania była Katedra św. Michała.



Czytając następne posty zwróćcie uwagę na to, że wszystkie katedry we Francji, jak i ta w Brukseli, są do siebie identycznie podobne. Pięknie rzeźbione, doceniam pracę ówczesnych ludzi, bo w końcu robili to tylko i wyłącznie rękoma. Powoli zmierzaliśmy na Grand Palace.

                                                                                         Najdroższa ulica w Brukseli

Pięknie zdobiony Ratusz







To tyle jeśli chodzi o dzień pierwszych, reszta w kolejnych postach. :)

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Strasznie ci zazdroszczę takiej wycieczki!
    Proszę, zajrzyj do mnie! www.mniamii33.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Czekamy na dalsze części, ja mam do Londynu,a lbo Pragi -zobaczy sie co wybierzemy ;)
    Za komentarze dziekuje i nie przejmuj się, bo to ze sie pojawiłaś i zechciałaś napisac to ważne ♥
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci zazdroszczę :D musiało być naprawdę fajnie :D a no i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia powalające ;)
    Jeśli chcesz zaobserwuj postaram się odwdzięczyć ;) - k a l a †

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na więcej *.* Chcę do Paryża !

    ZAPRASZAM
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog obserwujemy :) ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog !
    Może wspólna obserwacja ?(odpowiedz u mnie)
    http://bigeers.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia ^^ Czekam na kolejne posty :)
    http://pusta-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w języku francuskim <3 Zazdroszczę Ci tak bardzo i nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo!


    +Widziałam, że byłaś obserwatorką mojego bloga, chciałam ci tylko powiedzieć, że przeniosłam go na inny adres: i-am-who-i-really-am.blogspot.com
    Pozdrawiam, przepraszam jesli zawracam tylko głowę, lecz będzie mi cholernie miło, jeśli dasz mi kolejną szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecia :) Pozdrawiam

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tez tam chce !!! <3


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę ccciii ;**
    w ogóle to ten twój blog jest bardzo fajny ;) obserwujemy? jeśli tak to napisz u mnie na blogu i ja zrobię to samo ;))
    pyyysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny blog :)
    obserwujemy?:)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!