niedziela, 27 października 2013

Francja ♥ part 3. Le Mont Saint - Michel / Cancale

Trzeciego dnia pobytu we Francji tamtejsza szkoła zabrała nas na wycieczkę do znanego Wam Mont Saint-Michel, jak z nazwy nie znacie, to ze zdjęć na pewno. ;-)





Mont Saint-Michel – skalista wyspa pływowa w Zatoce Wzgórza Świętego Michała, w południowo-zachodniej Normandii, połączona z kontynentalną Francją groblą długości 1800 metrów.
Na wyspie wzniesione zostało sanktuarium Michała Archanioła.
Byliśmy tam, chodziliśmy uliczkami i podziwialiśmy piękne widoki. Nie zwiedzaliśmy tylko opactwa. ;-)














Następnie zabrano Nas do Cancale. Tam zobaczyliśmy hodowlę ostryg. (zdjęcie 1 i 9) Niestety nie mieliśmy możliwości degustacji ich. A szkoda, bo chętnie spróbowałabym czegoś nowego. Pan przewodnik oprowadził nas po miasteczku. Chodziliśmy ładnymi uliczkami i oglądaliśmy ciekawe miejsca. Ostatnim miejscem, które zobaczyliśmy w Cancale, to gotycki kościół, którego nie zwiedzaliśmy od środka, a weszliśmy na jego wieżę. Tam zjedliśmy swoje pikniki i poczęstunek :)
No i wróciliśmy do Dol de Bretagne, do swoich francuskich domów, gdzie spędziliśmy wieczór. :)

24 komentarze:

  1. Genialnie, też bym zjadła :) Ile jeszcze będzie części? Jestem ciekawa Twoich wrażeń, pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś we Francji, ale niezbyt mi się tam podobało ;(

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci! Tam jest cudownie <3 Ta wyspa jest śliczna!
    Obserwuję. :)

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, fajna wycieczka :)
    poklikałabyś u mnie w bannery? :* daj znać. + może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie <3
    Byłam we Francji i kocham ten kraj! <3
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, zapraszam do mnie :) http://karoolinaa-karolinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne zdjęcia <3
    fajnie że tak zwiedzasz :3


    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w jakikolwiek obrazek ubrania na dole najnowszego wpisu
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. suuuper rzeczy zobaczyłaś ! :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO MNIE ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA KAŻDĄ OBSERWACJE ! <3
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie tu,zapraszam do siebie :)
    http://mylifesanders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne widoki ♥ Jak tam pięknie musiało być ♥

    ZAPRASZAM
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne widoki , kocham Francję <3
    obserwujemy?
    berrysmileee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh <3
    Mogłabyś poklikać u mnie w rzeczy z postu o sheinside? Jeśli klikniesz koniecznie napisz jak mogę się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie tam!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | nowa notka :) zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. chce tam :C ♥



    Bardzo fajny blog ;)
    Powodzenia w pisaniu! :3

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję kochana. :)
    recenzje-promocje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa notka ^^
    http://ibealiveinmagic.blogspot.com/2013/10/miego-wieczoru.html ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://japanese--carmen.blogspot.com/ follow za follow i kom za kom?~~
    + świetna notka i bardzo ladny szablon~

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszcze wyjazdu do Francji ! ;d
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia !
    sliczny wygląd ;)

    poklikasz w baner choices u mnie na blogu?
    to dla mnie ważne!

    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog ♥
    POKLIKASZ W BANER PROSZĘ , BARDZO MI NA TYM ZALEŻY (odwdzięcze się obserwacją)
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/10/vogues-co-mysle.html#comment-form
    __________________________
    Obserwacja = Obserwacja ♥.

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!