poniedziałek, 4 listopada 2013

Francja ♥ part 5. Weekend w rodzinach. < 3

Weekend spędzaliśmy z naszymi rodzinami. :) Moja rodzinka świetnie go zaplanowała. ;-)
W sobotę rano wyjechaliśmy do Saint Cast, do rodziców Pana Vincenta (Taty Mojego korespondenta) i później zostaliśmy na noc. Okazało się, że Jego Mama i Julien (Mój korespondent) mają urodziny. Na początku przyznam, że czułam się nieswojo, ale szybko poprawił Mi się humor. Całą rodziną pojechaliśmy na obiad do restauracji w centrum miasta. Pan Vincent pokazał Mi gdzie pracuje (jest architektem) :). Uczciliśmy tam urodziny Babci. :) Po posiłku udaliśmy się na spacer plażą. Podziwialiśmy piękne krajobrazy.

port / deser *-* / kamień z nazwą miasteczka



Z Mathisem ♥

 Mathis, Arthur, Victor
Julien, Mathis, Arthur, Victor

Wieczorem siedzieliśmy na tarasie i rozmawialiśmy do północy. Chłopacy poszli spać ok 22, więc potem zostałam sama z rodzicami, dziadkami, ciocią i wujkiem. Uczyłam ich kilku słówek po polsku, a śmiechu było przy tym co nie miara. Mimo trudności językowych jakoś się dogadaliśmy. :) Traktowali Mnie naprawdę bardzo miło. 

Następnego dnia, w niedzielę, po śniadaniu pożegnaliśmy się i pojechaliśmy do domu. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o przepiękne, urocze miasto - Saint Malo. Pochodziliśmy po murach obronnych i dodatkowo akurat był odpływ, więc poszliśmy na wysepkę. Kiedyś na pewno wrócę do Saint Malo, po prostu zakochałam się w tym mieście ♥ Z resztą zobaczcie sami:
 Mathis ♥

Potem, rzecz jasna, wróciliśmy do domu i znowu sobie rozmawialiśmy. No i tak się skończył ten weekend. Tęsknie za Nimi wszystkimi. ♥

Zapraszam Was na Mojego tumblr'a klik

6 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;) kocham ten kraj ;) ale ty masz długie włosy :)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten wyjazd musiał być cudny *.* Poznać ludzi, kulturę i wgl... Świetnie ♥

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, zapraszam do mnie http://karoolinaa-karolinkaa.blogspot.com/ może obserwacja za obserację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <33

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!