piątek, 8 listopada 2013

Francja ♥ part 6. Locronan / Quimper / Concarneau


♥♥♥  
              
Tuż po weekendzie, w poniedziałek, wraz z naszymi korespondentami wyjechaliśmy na dwudniową wycieczkę do południowo zachodniej części Bretanii. Zwiedzaliśmy Locronan-malownicze miasteczko, a potem Quimper, gdzie zwiedziliśmy katedrę oraz spacerowaliśmy po mieście.  Na drugi dzień odwiedziliśmy fabrykę ciasteczek w Quimper. Potem udaliśmy się do Concarneau, turystycznego miasteczka nad Oceanem Atlantyckim. Chodziliśmy po murach obronnych i podziwialiśmy piękne krajobrazy. Po tym wszystkim nadszedł czas na coś przyjemnego, czyli na kąpiel w Oceanie, co było wyśmienitą zabawą. Po chwilach relaksu wyruszyliśmy w drogę powrotną do naszych rodzin.


 Locronan: katedra/sklepik/coś. ;D

Quimper: katedra/kapliczka w katedrze/organy

stare domy/wejście do katedry/sklep z porcelaną






W oceanie ♥








Następny post będzie o Paryżu, a kolejny to ogólne podsumowanie wymiany♥ A teraz lecę na zbiórkę harcerską. Czuwaj! :)

13 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia. ;)

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadę za tydzień do Frizlar :) też na wymianę.
    Obserwuję i liczę na to smao :)
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :) czekam na nowego posta, mam nadzieje że pojawi sie szybko oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam pięknie ♥

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog , cudne zdjęcia ,
    zostanę na dłużej <3
    obserwuje i mam nadzieje na rewanż http://fashion-juiceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Musiała być niezapomniana wyprawa!
    Masz piękne włosy! Daj mi chociaż z 10 cm :))


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszłaś Ty i wszystkie budowle, oraz krajobrazy, Tak takie party są genialne, ale widzę że Wy też mieliscie ubaw ♥ Zapraszam na konkurs, juz spełniasz wszystkie warunki :)
    Pozdrawiam,
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! ;)

    *nowy link do bloga*
    Miłej niedzieli! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne zdjęcia. Boże, też tak chcę.
    Chcę się chociaż na parę dni wyrwać z Polski. Plaża, słońce, opalanie...
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :)
    Obserwacja za obserwacja?
    mydayolus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz inspirującego bloga! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!