poniedziałek, 11 listopada 2013

Francja ♥ part 7. Paris

Hej! :) Długi weekend dobiega powoli końca, dużo wypoczęłam przez ten czas, ale i zachorowałam. Teraz siedzę w łóżku, w piżamie, wokół leżą zużyte chusteczki oraz lekarstwa. Jutro idę do szkoły, ponieważ mam sprawdzian z fizyki i chcę go napisać, by potem nie mieć zaległości :)

W dzisiejszym i ostatnim poście dotyczącym Francji (nie będzie jednak posta podsumowującego) będzie o wspaniałym, przepięknym Paryżu ♥ Kiedy tylko wjechaliśmy do Paryża, to zakochałam się w Nim. To miasto przebiło Moje najśmielsze oczekiwania. Zobaczyłam tam wiele fantastycznych, ciekawych miejsc, zabytków, które zostaną w Mojej pamięci do końca życia. Widzieliśmy Bazylikę Sacré-Coeur, plac Pigalle, skąd metrem pojechaliśmy na plac Ternes pod łuk triumfalny. Potem poszliśmy pod wieżę Effla, gdzie zjedliśmy nasz piknik. Mieliśmy widok na fontanny. Następnie zobaczyliśmy wiele innych miejsc: Muzeum Quai Branly, Muzeum d'Orsay, Pont des Arts - most z kłódkami miłości, gdzie spotkaliśmy japońską parę młodą na sesji fotograficznej, Sejm, Katedrę Notre - Dame, Ratusz - Hôtel de Ville, Centrum Pompidou z zabawnymi fontannami, Most Aleksandra, Luwr, Hôtel des Invalides z grobem Napoleona Bonaparte, Operę Garnier, Place Vandôme z ekskluzywnymi sklepami i hotelami 5-cio gwiazdkowymi, Plac Concorde, Kościół de la Madeleine, Pola Elizejskie. Późnym wieczorem ponownie poszliśmy pod wieżę Eiffla, by zobaczyć ją oświetloną i migającą.






















Haha, yy nic. :D 






I tak o to zakończyła się Nasza przygoda z Paryżem, bo chwilę później podjechał po nas autokar i ruszyliśmy do Polski. 

A Wy chcielibyście pojechać do Paryża? A może Ktoś z Was już był?

Nasza wymiana dobiegła końca dnia 27 października w godzinach popołudniowych.
Jedno wiem na pewno - Ja jeszcze tam wrócę!
Kocham Ich wszystkich i będę strasznie tęsknić, choć wiem, że jeszcze kiedyś na pewno się zobaczymy. ☺

22 komentarze:

  1. Kocham Francję <3

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez cały ten czas bardzo dobrze przekazywałaś nam swoje uczucia i odczucia, dzięki temu mogliśmy znaleźć w Tobie przewodnika ;* dziękuję za to wszystko :) Również za to że mi pomożesz klikać, jeśli będzie miała chęć bedę wdzięczna gdybyś wspomniała o małej pomocy w swoim poście, też Ci pomogę, jak będziesz potrzebowała pomocy, napisz tylko
    Pozdrawiam i dziękuje
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu, ale zazdroszcze Ci tej wycieczki!
    świetne zdjęcia :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam Paryż za najpiękniejsze miasto na świecie i strasznie chciałabym tam pojechać ♥ Zazdroszczę Ci tych zdjęć i widoków ♥

    Zapraszam-nowy post
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie! bardzo chciałabym pojechać kiedyś :)
    poklikałabyś u mnie w banner choies&oasap? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem gdy wchodzę na twojego bloga, chce mi się gdzieś wyjechać. Bardzo dziękuję za pozytywną energię którą nam dajesz!
    *
    Ja nigdy nie byłam we Francji. Mam jeszcze szanse.. Bardzo bym chciała tam się udać, ale to tak jak większość komentujących.

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widać , ze świetnie się bawiłaś obserwujemy ?
    + kliknij mi proszę w baner sklepu voguec dla ciebie to sekunda a dla mnie znaczy wiele :D
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pictures. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym kiedyś zobaczyć Paryż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ! :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    obserwujesz = obserwuje
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam, kocham to miasto!
    Jest przecudnie! <3333
    Byłam prawie wszystkie miejsca, które wymieniłaś :)
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze marzyłam i marzyć będę o Paryżu, bo to miasto ma swój klimat ♥

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie ♥
    Mała rada: dodawaj większe zdjęcia ;)


    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. zasdroszczeee :)
    zawsze chciałam pojechac do francji :*
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/ <---nowy post ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Chciałabym być w Paryżu ♥

    Obserwacja za obserwację? http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubimy takie posty :)
    Obserwujemy?
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog :)
    Z tego co przeczytałam wdajesz się mega sympatyczną osobą :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za rok jadę do Paryża, nie mogę się doczekać! :)
    Śliczne zdjęcia.

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow !!!
    that is beautiful !! amazing colors..
    the combo is just looking stunning !~!~
    I really loved it~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!