czwartek, 14 listopada 2013

Nasi Francuzi w Polsce ♥ - wycieczka trzydniowa: Bolesławiec-Karpacz-Wrocław


 Od lewej: Mój Tata, Korespondent, bracia and Me

Co prawda Nasi korespondenci byli w Polsce od 8 do 20 października, ale dopiero teraz znalazłam czas, żeby o tym napisać :) Mam nadzieję, że nie macie Mi tego za złe.
Francuzi byli dłużej u Nas, ponieważ przylecieli samolotem, a nie tak jak My - autobusem.
Ich pobyt wyglądał tak samo jak Nasz pobyt u Nich. Codziennie mieli przeróżne wycieczki po naszym województwie. Tylko weekendy spędzali w rodzinach. Po jednym z nich wyjechaliśmy na trzydniową wycieczkę w nasze polskie góry.
Pierwszym dnia byliśmy w Bolesławcu. Jest to miasteczko przepięknej, ozdobnej, oryginalnej i ręcznie zdobionej ceramiki. Widzieliśmy tam jak się taką ceramikę wyrabia od zrobienia masy, aż po wypalanie. Później mieliśmy czas wolny, gdzie można było takie rzeczy zakupić. Wieczorem dojechaliśmy do Karpacza, rozlokowaliśmy się w pensjonacie i poszliśmy na spacer po miasteczku.


Zdjęcia via Google, gdyż nie mam własnych z tego miejsca


Od lewej: Sara, Lucile, Margaux, Emmanuelle, Alyssa, Sandra and Me

Następnego dnia ruszyliśmy na Śnieżkę. Przed wejściem na szczyt, poszliśmy jeszcze pod Świątynię Wang, gdzie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia. Potem już prosto na samą górę, pieszo. Nie ukrywam, że było ciężko, do tego Moje problemy z kręgosłupem, ale tak - udało Mi się, weszłam na samą górę! Nie ukrywam, że byłam bardzo zadowolona. :-) Schodząc udaliśmy się na Kopę, z której zjechaliśmy wyciągiem na sam dół. Potem wróciliśmy do pensjonatu chwilkę odpocząć i mieliśmy czas wolny w miasteczku na zakup pamiątek, tor saneczkowy itp.






Z Francuzami ^^


Trzeciego dnia rankiem, po śniadaniu, wyjechaliśmy do Wrocławia. Byliśmy na Starym Rynku, a potem na Ostrowie Tumskim. Szału nie było. Może dlatego, że byłam już tam kilka razy.  :)















WAŻNE: 

Byłabym Wam bardzo wdzięczna, gdybyście poklikali Sarze w banner i linki do Choies ♥ Dziewczyna ma świetnego bloga i polecam Go serdecznie :) link do bloga (klik)

33 komentarze:

  1. Super zdjęcia! :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna zdjecia :)
    nowy blog
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia! :D

    magneticloveme.blogspot.com | zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :) ogólnie blog świetny :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznaa :*
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    OBSERWUJESZ = OBSERWUJE
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaka ceramika i widoki ♥ Fajni tacy korespondenci.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nono widzę że wycieczka udana ;3 fajne zdjęcia porobiłaś i już wchodzę na blog sary c;
    ♥obserwuje a jeśli mój blog również ci się spodoba to też go zaobserwuj ale nic na siłę♥
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog
    obserwujemy ?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia ;)

    gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wolałabym samolocikiem ;3
    Bardzo fajnie że miałaś okazję tak sie bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak już pisałam w poprzednich komentarzach- nie mogę się napatrzeć na twoje zdjęcia. Są cudne <3 uwielbiam twoje posty. nigdy nie zanudzasz :)

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne foty + możesz mi kliknąć w baner sheinside ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne widoki:*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog.
    Obserwuję ;) Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    www.sistersstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypad jak widać na zdjęciach udany, z chęcią wróciłabym do czasów szkolnych ze względu na wycieczki:))

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Karpacz ♥
    Zapraszam :) http://fat-diary-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia ;*
    obserwujemy? <3
    http://tellmebaby00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ;*
    Obserwuję i zapraszam do siebie <3
    http://teczowagabka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog ;33 . Obserwuje i licze na rewanż :)
    verieganted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog <3
    Obserwuję i liczę na to samo u mnie <3
    www.dreamerfrompoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog, twoje zdjęcia są mega

    Obserwuje i licze na rewanż http://its-okey-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym odwiedzić te miejsca :) Super widoki nam prezentujesz. : ) Postaraj się w następnym poście zrobić tak, aby te zdjęcia były jeszcze większe. ;)

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog, ciekawe posty, zazdroszczę :)

    obserwujemy? zaobserwuj, a ja zrewanżuję się w 100%.
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    bardzo fajne sa takie wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że wycieczkowo :) Niewiele brakowało.. Pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. musiałaś się świetnie bawić :)
    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog , obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:* http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :)
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!