niedziela, 24 listopada 2013

Tropical Islands / LBA

W piątek została zorganizowana wycieczka do Tropical Islands. Przez całą drogę spałam słuchając jednocześnie muzyki. Na miejscu byliśmy o 9.30. Od razu się rozebraliśmy i pobiegliśmy w wyspę :) Jedni na zjeżdżalnie, drudzy na Morze Południowe a jeszcze kolejni na lagunę. Ja byłam wszędzie gdzie się da, oprócz Strefy Saun, której nie mieliśmy opłaconej i nie wolno nam było tam wchodzić. 7 godzin minęło bardzo szybko i trzeba było wracać do domu :)


Zdjęcia z widokiem na wyspę via Google, ponieważ nie mam swoich. 



Dodatkowo zostałam nominowana do Liebster Blog Awards. Nie spełnię wszystkich warunków tej zabawy, bo tylko odpowiem na pytania, które zostały zadane przez Kirę .

1. Czym dla Ciebie jest blogowanie, jakie są tego największe dla Ciebie plusy? 
Przede wszystkim jest to Moja pasja. Uwielbiam blogować, pisać o Moich przeżyciach, przemyśleniach, podróżach, lubię się dzielić swoim zdaniem. Plusem są wierni czytelnicy, osoby, które doceniają Twoją pracę i nie krytykują bezpodstawnie. Nie zapominajmy również o nowych znajomościach, które zawieramy dzięki blogom.

2. Jak myślisz, czy posiadasz "swoje wewnętrzne ja" głęboko ukryte przed światem i dostępne tylko dla Ciebie?
Hmm... Dość trudne pytanie. Myślę, że chyba każdy ma takie "ja", którego nie zna nikt, nawet rodzina.

3. Gdybyś miała wylądować na bezludnej wyspie i mogła zabrać tam tylko 3 przedmioty, co by to było?
Laptop z internetem, ubrania, jedzenie

4. Gdybyś mogła wybrać sobie jakąś magiczną moc, jak superbohaterowie z bajek i komiksów, jaka by ona była?
Nie wiem czy superbohaterowie posiadają takową moc, mam na myśli tutaj czytanie w myślach. No i jeszcze stawanie się niewidzialnym w wybranych momentach naszego życia.

5. Czy istnieje jakieś miejsce na ziemi, które najbardziej Cię fascynuje? Jeśli tak, to co to za miejsce?
Owszem, mam takie miejsca (jest ich kilka) Jest to Paryż i ogółem cała Francja, Londyn oraz USA.

6. Wymień choć jeden film, który wywołał u Ciebie "catharsis". Myślisz, że wiele jest w dzisiejszych czasach takich filmów? Co o nich sądzisz?
Szczerze mówiąc, to nie wiem czy oglądałam kiedykolwiek taki film.  Z pewnością stwierdzę, że takie filmy są kierowane do osób dojrzałych psychicznie.

7. Przyjmijmy, że reinkarnacja jest możliwa. Jak myślisz, jak najprawdopodobniej mogło wyglądać Twoje poprzednie wcielenie i jakie mogłoby być Twoje kolejne?
Nie wiem. Być może byłam jakąś roślinką, a w przyszłości może jakimś zwierzęciem, albo znowu człowiekiem? Nie mam zielonego pojęcia :)

8. "Jedyna moc jaka istnieje jest w nas samych" A. Rice, co sądzisz o tym cytacie, czy się z nim zgadzasz i czy jesteś w stanie zacytować kilka wypowiedzi, będących ważnymi dla Ciebie?
Tak, zgadzam się z tym cytatem. Każdy z nas ma swoją moc, dzięki której działa. Jedni wolniej, drudzy szybciej. Moje cytaty to: "Na zawsze jesteś odpowiedzialny za to, co oswoiłeś", "Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela".

9. Kto był w dzieciństwie Twoim największym autorytetem i czy miało to na Ciebie dobry wpływ?
W dzieciństwie (tym młodszym okresie życia, bo nadal jestem dzieckiem) nie miałam chyba autorytetu. Jak prawie każda mała dziewczynka lubiłam Hannah Montanę, Jonas Brother, Disney Chanel. To były raczej dziecięce fascynacje różnymi postaciami.

10. Jeśli miałabyś być kwiatem, to jakim i dlaczego?
Jestem Kwiatonators, więc odpowiedziałabym, że Dawidem Kwiatkowskim, ale to niedorzeczne. Hahah :-)
Myślę, że różą albo tulipanem, ponieważ są to przepiękne kwiaty, które uwielbiam i są Moimi ulubionymi.

11. Wyobraź sobie, że zmierzasz na egzamin psychologiczny, ponieważ chcesz być policjantką (taką ważną w hierarchii). Egzamin to zwyczajna rozmowa z panią psycholog, która ma swój gabinet na 10 piętrze jakiejś stalowo betonowej budy w środku miasta. Jesteś pewna siebie, idziesz "na luzie" i bez wahania otwierasz drzwi do jej gabinetu. Widzisz, że pani stoi na parapecie, po drugiej stronie otwartego okna i oznajmia: "Nie zdałaś, co zrobiłabyś, gdybym teraz wyskoczyła?". Odpowiedz na pytanie pani psycholog i spróbuj odgadnąć dlaczego nie zdałaś.
Nie wiem czy potrafię na to odpowiedzieć. Jeśli pani psycholog jeszcze stałaby na oknie, to różnymi sztuczkami psychologicznymi starałbym się ją podejść i sprowadzić z tego parapetu. A dlaczego nie zdałam? Może pani miała zły dzień, może rzucił ją mąż, nie wiem. ☺

Byliście kiedyś w Tropical Islands? Co myślicie na temat pytań, które Mi zadano?

36 komentarzy:

  1. Ja byłam w Tropical Islands dwa dni, świetnie tam. ! ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam tam z 5/6 lat temu i było super !

    Zapraszam : zuziabloguje.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju zazdroszcze, że tam byłaś :/
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje serdecznie za życzenia urodzinowe ;*
    Zapraszam do mnie na dzisiejszy post, a ja tymczasem biorę się za czytanie Twojego ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam w Tropical Island i bardzo mile wspominam ten wyjazd :)

    Zapraszam - będzie mi miło jak klikniesz w banner sheinside :)
    ZMNIKALATWIEJ.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne odpowiedzi :3
    obserwacja za obserwację? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :))

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog , może obserwujemy?
    Jeśli tak o napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam i zazdroszczę, bo bardzo chciałabym tam pojechać..
    A pytania takie troszkę dziwne...

    http://just-life-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym kiedyś tam pojechać :) Zazdroszczę takiej wycieczki :) Gratuluję nominacji ^^ Pozdrawiam :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow super! zazdroszczę..dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne odpowiedzi,ciekawe pytania bardzo kreatywne i odpowiedzi również :).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, czym robisz?
    Ciekawie piszesz, więc nie zamierzam przestać Cię czytać! <3
    Ja uwielbiam takie miejsca!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Obserwacja za obserwację? Komentarz będzie mile widziany




    | KLIK! dominikaczka.blogspot.com KLIK! |

    Dominikaczka
    dominikaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe odpowiedzi ^^

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ci sie trafilo chciała bym pojechać

    Obserwuje i pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + zapraszam na bloga przyjaciółki ( jeśli chcesz wpadnij :) ) - http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne miejsce :)
    Obserwujemy? http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym tam pojechać ;D

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę , ja nigdy tam nie byłam . :c

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. miło się czytało czekam na kolejny post!

    obserwujemy? zaobserwuj, a zrewanżuję się w 100%!
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam tak kiedyś i jest fajnie, szkoda, że byłam tam tylko jeden dzień.
    Zapraszam do mnie :
    www.juliette-my-world.blogspot.com
    Zaobserwuj mnie, odwięczę się : >

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, zazdroszczę wycieczki do Tropical Islands :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za ten cudowny komentarz. Ja również bardzo lubię Twój blog i już jakaś chwilę go czytam ;D Ślicznie tam, powiedz ile cm już włosów masz? ;)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh... sama bym się na coś takiego przejechała! Super! Dobre to ostatnie pytanie ;p http://variety-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej śliczny blog!!!
    Bardzo mi się tutaj podoba i nie mówię tego, bo chce Ci się przypodbać, ale naprawdę tak uważam!
    Więc obserwuję
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam, szczerze, to jesteś dla mnie w pewnym stopniu wzorem! Więc bardzo mi zależy!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę wypadu, na bank było świetnie!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne zdjęcia :) Moja mama tam była i zdjęcia cudowne! Dobre pytania :D

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Też chcę do Tropical Island <3
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę :))

    http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Ale cudowne miejsce! Z miłą chęcią sama bym się tam wybrała! A nagrody gratuluję - należało Ci się! :* Świetne odpowiedzi!


    Wymieńmy się pocztówkami!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!