piątek, 6 grudnia 2013

Szkoła - lubię ją!

Hej misiaczki!
Wiem, że nie pisałam już prawie 2 tygodnie, ale powód jest oczywisty, a mianowicie szkoła. Dlatego jej chcę poświęcić dzisiejszy post.

Większość młodzieży nie lubi chodzić do szkoły. Dlaczego? Po prostu uważają, że ona jest im niepotrzebna. Ja natomiast mam co do tego inne zdanie, ponieważ bardzo lubię chodzić do mojej szkoły.


Szkoła jest wartościową instytucją, która zapewnia nam wykształcenie. Na lekcjach pogłębiamy wiedzę z różnych dziedzin. Poznajemy przeszłość naszego kraju, zgłębiamy tajniki przyrody, wykonujemy różne doświadczenia oraz odkrywamy świat literatury i sztuki. Kolejnym argumentem przemawiającym za tym, że lubię chodzić do szkoły jest rozwijanie swoich talentów. Szkoła daje nam możliwość brania udziału w konkursach, olimpiadach, zawodach sportowych. Prowadzone są też kółka zainteresowań oraz zajęcia sportowe, na które z przyjemnością uczęszczam (tj. chemia, biologia, j. angielski, siatkówka).
Warto dodać, że na lekcjach w-fu nabywamy sprawności fizyczne, a także uczymy się działać zespołowo i postępować zgodnie z zasadami fair play.


Według Mnie szkoła nie tylko uczy, ale i wychowuje. Możemy aktywnie działać w samorządzie klasowym i szkolnym. Myślę, że na większości przedmiotów zdobywamy doświadczenia, które przydadzą się nam w dorosłym życiu.
Sądzę, że najlepsze z tego wszystkiego są wspólne wyjazdy na wycieczki co łączy się z zawieraniem nowych znajomości. To właśnie w szkole nawiązujemy przyjaźnie, które trwają nieraz przez całe nasze życie.

Zgadzacie się ze mną? Lubicie chodzić do szkoły?

Dziś Mikołajki, a więc życzę Wam wszystkiego dobrego. :)

42 komentarze:

  1. Moja szkoła jest beznadziejna, starodawna, brudna, śmierdząca itd. Ogólnie nie chce mi się wstawac rano do niej, ale idę, bo muszę, bo wiem, że dzięki niej będę kimś w przyszłości :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejście do szkoły zalezy od osób tam przebywających , a z którymi mamy do czynienia. Ja osobiście lubię chodzić do szkoły , ale gdy pomyślę o komunikacji z pewną osobą , bądź co gorsza nauczycielem , którego po prostu nie lubię - nie mam ochoty iść w stronę tego budynku , w którym jest tak wiele pozytywnych rzeczy , osób i wspomnień z nim związanym . ;)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię szkołę .
    http://happyisad.blogspot.com/ <- wejdziesz ?
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła nie jest taka zła.. niektórzy nawet nie próbują się do niej przekonać - od razu negatywne nastawienie. Nie dość, że zyskujemy przydatną wiedzę, to poznajemy ŚWIETNYCH ludzi, przyjaźnie na całe życie.. najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :D Każdy ma inne zdanie pewnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię szkoły i tak. ;c

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego bloga!:))
    Super piszesz. Do tego jesteś śliczna <3
    Jestem pierwszy raz- może obserwacja? zaczniesz?

    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubie szkołę, szkoła to nie tylko nauka ;)
    http://interpretacja-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha :) ja na szczęście czasy szkolne mam już za sobą :) z jednej strony się cieszę, ale z drugiej brakuje mi tego o czym piszesz...

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię swoja obecna szkołę ;*
    Dziękuję za odpowiedź, naprawdę?
    Oryginalna... Dziękuję serdecznie, dla takich osób piszę
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię szkołę :) nawet...
    poprzeglądałam trochę twojego bloga i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie, wygląd, twój sposób pisania naprawdę wszystko dopięte na ostatmi guzik. Zostaję na dłużej i z niecierpliwością czekam na następną notkę
    ----------------------------------------
    obserwujemy wzajemnie?
    ja już.
    majkamoryn.blogspot.com
    -----------------------------------------
    PROSZĘ KLIKNIJ NA BANNER SKLEPU SHEINSIDE NA PRAWEJ KOLUMNIE NA MOIM BLOGU, DLA CIEBIE TO TYLKO SEKUNDA, A DLA MNIE MA TO
    OGROMNE ZNACZENIE. ZA KAŻDY KLIK DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię chodzić do szkoły, ale to co napisałaś w poście, to z tym się zgadzam w 100% ;)
    Blog mi się bardzo podoba :)
    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię szkołę :3 http://ineezka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Inez !

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze bardzo fajnie prowadzisz bloga, ma coś takiego fajnego w sobie :D
    zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie .
    jak zaobserwujesz jak się odwdzięcz sie tym samym :))
    http://lifemizip.blogspot.com/
    +zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to masz rację! Zgadzam się z tym co napisałaś ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szkołą jest ok ale kartkówki z plastyki już nie xD

    obserwujemy?
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. szkola jest super, ale trzeba sie nauczyc zauwazac nie tylko jej wady, ale tez zalezy :3 !
    xoxo


    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog <3 *o*
    Bardzo ciekawie piszesz !
    obserwacja za obserwacje :) ! ?
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby szkoła to były tylko lekcje to myślę, że chętniej bym do niej chodziła. Niestety w podstawówce nie zbyt dobrze dogadywałam się z rówieśnikami, co teraz wpływa na mój charakter (na szczęście teraz chodzę już do 3 gimnazjum i nie mam nieprzyjemności w związku z kolegami czy coś), ale jednak ten uraz z podstawówki został.

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że nigdy nie podchodziłam to tego w ten sposób co ty, jakoś poranne wstawanie już stawiało duuuży minus, ale to prawda co napisałaś ;) Chociaż niektóre rzeczy nie przydadzą się nam w normalnym życiu.


    bowl-milk.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post ;P Chociaż nie lubię szkoły wiem że muszę do niej chodzić aby czegoś się nauczyć i aby mieć jakieś wykształcenie w przyszłości :) Zapraszam na mojego bloga <3 http://weparadiseinearth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubię chodzić do szkoły bo spotykam się z przyjaciółmi <3
    Bardzo fajny blog! Na dużym poziomie ..:)
    Będę wpadać częściej ;p Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobserwuj mnie, a ja się odwdzięczę :))

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tak średnio lubię chodzić ale nie że nienawidzę ;3 i ze wszystkim się zgadzam co napisałaś ^^
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie lubię chodzić do szkoły ;d zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś ! :) Ja też bardzo ale to BARDZO lubię chodzić do szkoły. Czasami to w wolne nawet już zaczynam za nią tęsknić O.o
    Denerwują mnie tylko " nieuki " którzy robią wszystko aby nie dać się uczyć innym. To tak rozprasza...
    Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie :)

    bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Heeeej!:) Masz naprawde świetnego bloga. Piszesz przemyślane posty i naprawde są warte czytania i komentarzy <3 jestem pierwszy raz- może obserwacja? napisz u mnie w komentarzu czy już obserwujesz, wtedy i ja zaobserwuje twojego bloga!<3

    ♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej :D Fajny blog :P Może obserwacja za obserwację? Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie lubię gimnazjum, może nie chodzi tu o naukę, ale o beznadziejną klasę i nauczycieli. Nauczyciele nie mówią ciekawo a moja klasa jest taka dziecinna i ma totalny brak empatii. ;/ Dlatego czekam na liceum ;)


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię chodzić do szkoły (nawet). :)
    Mimo tego, że trzeba się dużo uczyć i nie chce się wstawać rano, to jest nam potrzebna i wszystko czego się tam uczymy przyda nam się życiu. Poza tym spotykamy się ze znajomymi. ;3

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja czasem lubiłam :P

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Siemka :) No cóż... muszę zgodzić się z poprzednimi blogerkami że twój blog jest ŚWIETNY. Ja także lubię chodzić do szkoły :) Lubię się do czegoś przykładać, a w moim przypadku dobrą rzeczą jest szkoła i nauka. Oprócz tego lubię się uczyć i spotykać ze znajomymi :)

    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Posty sa naprawde świetne, i warte uwagi. Blog masz niesamowity.
    zapraszam na mojego bloga -> http://dusska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoła jest potrzebna, narzekac jedynie można na system edukacji ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!