piątek, 20 grudnia 2013

Wigilia Klasowa

Witajcie Kochani



Tak wiem, znowu długo nie pisałam. Ale przez cały ten tydzień się uczyłam, bo miałam sprawdziany i kartkówki. A w weekendy nie mogłam, ponieważ miałam próby na jasełka szkolne. Mam nadzieję, że zrozumiecie, bo przecież sami chodzicie do szkoły.
Na początku chciałam Wam ogromnie podziękować za 40 komentarzy pod ostatnim postem. To nasz rekord! :)

Dzisiaj, jak pewnie większość z Was, miałam w szkole Wigilię klasową. Ale jak to nasi kochani nauczyciele, musieli nam wcisnąć jeszcze 3 lekcje od rana. Miałam takie szczęście, że występowałam w jasełkach, więc od samiutkiego rana mieliśmy próbę generalną (grałam czarną duszę). Jasełka były na wzór słynnej baśni "Dziewczynka z zapałkami". Jeśli chodzi o sam spektakl, to jestem zadowolona. Wyszedł niesamowicie. Było tak pięknie, że się wzruszyłam i mało brakowało, a popłakałabym się. Podobno wszystkim się podobało.♥
Po przyjemnościach udaliśmy się do szkoły na wigilię, rozdawanie prezentów i dzielenie opłatkiem. Dostałam od koleżanki prześliczną ramkę na zdjęcia, którą możecie zobaczyć na Moim asku (klik) i słodycze. Małe, a cieszy.
Oczywiście nie ma to jak super szczęście Madzi, zawsze tak jest przed jakimiś ważniejszymi wydarzeniami. Na same Święta rozchorowałam się. Chyba mam grypę. Ale mam nadzieję, że Wy jesteście zdrowi.


Jakie prezenty dostaliście na Wigilii Klasowej? 

18 komentarzy:

  1. Ja wigilię klasową miałam wczoraj. ;)
    U mnie w klasie nie dawaliśmy sobie prezentów. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam wigilię, bardzo się udało :D
    Światecznie <3
    Wiec wesołych!
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam słodycze i kubek ze zdjęciem Taylor Swift z napisem mojego imienia-robione na zamówienie,najwspanialszy prezent jaki mogłam dostać,twoja ramka jest prześliczniutka ♥
    Zapraszam,Obserwuję :http://burgundowy-sweter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia kochanienka :) Wesołych świąt :) Ja też miałam bardzo udaną wigilię klasową :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też miałam wczoraj wigilie klasową, a przed nią 2 lekcje w ramach warsztatów językowych :) Wesołych świąt :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi dziewczynka z zapałkami kojarzy się z lednicą, hah:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją wigilie zaliczam do udanych :D
    Jesli klikniesz w link w poscie Oasap.com zaobserwuje twój blog :)
    luskaandliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam naszyjnik, kolczyki ,błyszczyk i czekoladę. Wesołych swiat.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, u mnie konkursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu!:)
    obserwujemy? zacznij, napisz u mnie pod najnowszym postem "obserwuję" :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam słodycze c;
    Super blog :)
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam wigilie klasową XD
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    Jeśli zaobserwujesz ja zrobie to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! Mnie nie było na wigilii klasowej :( Ale za to fajnie bo tylko choinkę ubierali i się opłatkiem dzielili. Prezentów nie było bo tak zarządził samorząd klasowy. Zapraszam do komentowanie mojego bloga: http://neopoltiandreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak ja też miałam wigilię klasową w ten dzień, było świetnie, szkoda, że tak szybko trzeba było się zbierać do domu, no i wiadomo 3 lekcje na początek muszą być. -.-'' grr.. U mnie prezentów nie było, szkoda. :c Pozdrawiam. :3
    ________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :D
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dostałam bizuterie;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, u mnie notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również miałam wigilię klasową, to pierwsza taka z moją nową klasą ;]
    obserwujemy? :)
    DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie dostawałam prezentów na wigilii, tylko na mikołajki. :)
    Kocham tą piosenkę! ♥

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wigilię klasową miałam w czwartek:)
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Kliknij w baner po prawym pasku bocznym w sklep SHEINSIDE a ja za to zaobserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!