środa, 1 stycznia 2014

Hello 2014!

Hej, jednak udało się załatwić ładowarkę do laptopa, ale post jest dzisiaj, ponieważ wczoraj był
Sylwester i nie miałam do tego głowy. :)
Jak wiecie ostatni dzień 2013 roku świętowałam z kuzynką. Słuchałyśmy muzyki, rozmawiałyśmy, serfowałyśmy po Internecie, jadłyśmy itd.


Ogólnie takich dni mogłoby być więcej. Szczerze mówiąc to w ogóle nie poszłyśmy spać, udało nam się przetrwać całą noc. Po prostu bawiłyśmy się świetnie!



Pewnie zauważyliście, że mam nowy wygląd bloga. Zrobiła mi go Karolina z bloga klik . Serdecznie jej za to dziękuję i gorąco zapraszam do odwiedzania jej bloga :)

+ Byłabym wdzięczna, gdybyście poklikali Sarze w banner Sheinside klik
Szczęśliwego Nowego Roku! :*

29 komentarzy:

  1. Życzymy Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Mamy prosbę : kilkniesz w linki pod zdjęciami w tym poście http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też powitałam nowy rok z kuzynką.:)
    Szczęśliwego nowego roku! ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! Życzę Ci również osiągnięcia swoich celów i wiele wspaniałych przeżyć.
    A co do sylwestra to na pewno świetną zabawę miałyście ja niestety siedziałam w domu... Choć wcale nie było aż tak źle, bo znalazłam sobie jakieś zajęcia.

    http://just-life-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog do czytania, życzę sukcesów w blogowaniu w roku 2014!!! <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam ♥
    Świetne zdjęcia i nowy wygląd bloga :P

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ ---nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój nowy rok niestety okazał się porażką, mam nadzieje, że wszystko się ułoży, pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałąm :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :D
    Obserwuję.
    Zapraszam do mnie
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :D
    http://karolina-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjecia,szczęśliwego nowego roku i poklikałam :)

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne zdjęcia! Ja Sylwka z przyjaciółką spędziłam ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam ;) ]
    widzę że zabawa była świetna bo zdjecia takie są xd wygląd jest bardzo ładny, taka jest moja opinia ;)



    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia! widać, że się dobrze bawiłyście ;> obserwuję i liczę na rewanż <3

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat Sylwester świętowałam z przyjaciółką. Widzę, że Wy też świetnie się bawiłyście :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy post ;) fajne zdjęcia ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki żeby ten rok był jeszcze lepszy <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia!
    obie wyglądacie rewelacyjnie ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Dobrego w 2014 ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i śliczne zdjęcia ;)
    Szczęśliwego Nowego roku i spełnienia wszystkich marzeń ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszymy się że masz ładowarkę do laptopa, świetne zdjecia :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, zaobserwowałam, liczę na to samo, buziaki
    www.na-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie fajne zdjęcia XD
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, mogę liczyć na odwiedziny od ciebie? ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia :), fajny blog będę wpadać częściej :D

    klikniesz w baner Sheinside? PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ♥
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kliknełam ;d zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę że zabawa musiała być przednia! :) Jak najwięcej sukcesów w tym nowym roku! :-*
    Banery poklikane, obserwuję :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że już będziesz pisać. Wszytko będzie dobrze, zobaczysz :)
    Dzięki za ten cudowny komentarz! :)
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  26. kliknęłam w banner;)

    mogłabyś kliknąć w linki Aupie, w poście na moim blogu? to dla mnie wiele znaczy<3
    http://faa-fly.blogspot.com/2014/01/aupie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny blog ! Świetnie piszesz i nie tylko ! Widze że właścicielką też ;*

    tami-taami.blogspot.com

    ZAPRASZAM CIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE GDZIE MOŻNA WYGRAĆ DESIGN I NAGŁÓWEK BLOGA ;) WAŻNE PRZEZ 3 DNI ;)
    POZDRAWIAM ! ~TAMI ☻

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia;*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaaszam ♥ proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu;3

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!