niedziela, 26 stycznia 2014

Postanowienia na 2014 rok

Co prawda styczeń już powoli się kończy, ale na postanowienia nigdy nie jest za późno. Wyznaczyłam sobie kilka celi, które chcę osiągnąć w tym roku.

Czytanie książek


Chciałabym powrócić do regularnego czytania książek. W zeszłym roku strasznie to zaniedbałam i bardzo tego żałuję. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się to zmienić.

Ograniczenie laptopa i Internetu


Ostatnio każdy wolny czas poświęcałam na laptopa, Internet. Chyba się uzależniłam. Czas to zmienić.

Świadectwo z paskiem na koniec roku szkolnego


Co roku mam świadectwo z paskiem na koniec roku szkolnego. Dalej chciałabym ciągnąć tą "tradycję". A moja wymarzona średnia to 5.0 lub większa, jeśli się uda. :)

Opanowanie emocji


Chciałabym być jeszcze bardziej opanowana, co prawda w ostatnich dwóch latach odniosłam duży sukces, jestem spokojniejsza, wyciszyłam się, choć nadal miewam napady złości. Chcę to całkowicie zwalczyć, bo problemów nie da się załatwić krzykiem.

Oduczenie się przeklinania


Dużo przeklinam. Wiem, że jest to niekulturalne i brzmi nie ładnie, a w ustach dziewczyny to już w ogóle, dlatego chcę to zmienić.

Może z czasem dojdą nowe postanowienia, zobaczymy.  

A Wy jakie macie postanowienia noworoczne?

21 komentarzy:

  1. Ja nie mam postanowień. To trochę dziwne, ale prawdziwe. Nie chcę nic zmieniać, może trochę poprawić się w nauce. ;) Od uczyć się przeklinania - to mi się podoba.



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nigdy nie robiłam takich postanowień ale pozwól, że trochę sobie z Ciebie ściągnę i niektórych również postaram się dotrzymać :)
    Bardzo motywujący post ! :D
    Świetny blog, śliczny design <3
    Miłego wieczoru :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robiłam listy postanowień, ale przydałoby mi sie ograniczenie internetu ;)
    Powodzenia życze w wytrwałości w postanowieniach! :)
    dzisiajjestdobrydzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w utrzymywaniu i spełnianiu swoich postanowień.
    Zawsze warto stawiać sobie cele by się doskonalić.
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dużo ich by wszystkie wymienić! :-)
    W wolnej chwili zapraszam...
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie zdobyłabym się na ograniczenie laptopa ;o
    Powodzenia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim postanowieniem jest także ograniczenie laptopa i internetu oraz świadectwo z czerwonym paskiem ;33

    Dziękuję za komentarz u mnie,
    pozdrawiam ALLY.
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja postanowiłam się poprawić w nauce, również więcej czytać,mniej przeklinać i ograniczyć kompa no i tez ćwiczyc :)
    obserwacja za obserwacje? jesli tak to pisz na blogu

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :)

    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam na twój blog przypadkiem ale podoba mi się dlatego będę wpadać częściej. Wygląd jest bardzo przyjemny dla oka <3

    zapraszam również do mnie mam nadzieję że zostawisz po sobie jakiś ślad oczywiście jeżeli przypadnie Ci do gustu :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog i ciekawie piszesz :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Jeśli tak to napisz u mnie a na pewno zaobserwuję ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobne :) też muszę się oduczyć przeklinac.

    Zazdroszczę tak świetnego bloga! Jest tu naprawdę cudnie: posty, design i ten klimat ♥
    impossible1360.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i pozostawisz po sb mały ślad :)
    Pozdr. Jula :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie same postanowienia! :DDD
    życzę wytrwałości (+ ciepłego kocyka bądź pierzynki, bo na dworze zimno)

    http://megg-meggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham czytać :))
    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Postanowienia? Hmm. No to na pewno wysoko napisać egzamin gimnazjalny, mieć świadectwo z czerwonym paskiem, zapuścić włosy, czytać więcej książek. No i w sumie to tyle. A i jeszcze schudnąć. :)

    http://neopolitanxdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe postanowienia :) Moim postanowieniem jest zacząć regularnie ćwiczyć i dobrze przygotować się do matury :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobne postanowienia ;d
    zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy i śliczny blog
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij, a ja się odwdzięczę

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. rowniez musze zaczac czytac wiecej ksiazek. Nie nazekam - czytam "ok" . Uwielbiam czytac ksiazki ! ale nie stety nie znajduje wystarczajaco duzo czasu na czytanie ich :)

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog. Będę tutaj zaglądać :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!