niedziela, 23 lutego 2014

5 ulubionych kanałów na YouTube

Cześć!

Na początku chciałam Wam podziękować za 180 obserwatorów! Weekend już dobiega końca. Byłam bardzo zajęta, a teraz znalazłam chwilkę czasu by do Was coś napisać. 
Przychodzę z moimi 5 ulubionymi vlogerami. Zapewne znacie chociaż jednego z Nich. :)



Uwielbiam filmiki Oli. Są świetne! Zawsze poprawiają mi humor. Można się dużo z nich dowiedzieć, np. jakie kosmetyki Alex preferuje, które są wydajniejsze itp. Ten kanał jest moim numerem jeden. < 3



W drugim z kolejności najchętniej oglądanym przeze mnie kanałem jest kanał Agaty. Szczurek ma pozytywne i pełne energii filmiki, które przyjemnie się ogląda. Agata zarówno jak i Ola jest bloggerką. 



Ten kanał pokazał mi niedawno ośmioletni kuzyn. Autor kanału robi z siebie pośmiewisko przebierając się za różne postacie i naśladując je. Można się nieźle pośmiać. Polecam na wszelkiego rodzaju smutki.



Dawida chyba znacie. Zanim mój idol stał się popularny na swój kanał wrzucał covery innych piosenek oraz swoje filmiki takie jak np. hity hiciorki. Jego profil na YT odwiedzam zawsze gdy jestem smutna, oglądam te wszystkie pełne energii filmiki i na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To właśnie piosenki i filmiki Dawida Kwiatkowskiego poprawiają mi nastrój.



Saszan jest piosenkarką, która zaczynała tak samo jak Dawid. Na Jej kanale znajdziemy covery, pełne optymizmu filmiki. Roksana jest bardzo pozytywną osobą i zaraża swoim poczuciem humoru.


To by było na tyle. :) Ja niestety muszę zajrzeć teraz do książki i zeszytu z WOS-u, bo jutro mam sprawdzian. Życzę Wam udanego wieczoru ♥

Jakie są Wasze ulubione kanały na YouTube?

29 komentarzy:

  1. O, również oglądam filmiki Alex i Agaty :)
    Poza tym ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Saszan piosenkarką serio XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh ja napisałam wczoraj o tym posta :) Bardzo lubię sa wardęgę (nie jestem pewna czy dobrze napisałam) tak czy inaczej fajne ma filmiki ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ostanie kanaly baaardzo nie lubie, ale pomimo tego nie hejtuje. O 3 nie slyszalam, 1 ogladam a drugi czaaasem sie zdarzy ze cos obejrze :))

    juka-juku.blogspot.com obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Od dzisiaj jesteś moją ulubioną blogerką <33

    Pozdrawiam ♥ + nowy post:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja oglądam przeważnie zagranicznych youtuberów :)

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam, mam nadzieję że ci się spodoba. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obserwatorów :) Lubię Szczurka ^^

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawid ♥ Saszan♥ super blog ładne zdjecia! moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja nq 100% sie odwdziecze!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, posty i wygląd!
    Będę wpadała częściej!
    Zapraszam do mnie:
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście nie oglądam żadnego z tych kanałów. ;)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    https://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g?feature=watch

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem jakąś wielką fanką ale lubię saszan spodobał mi się jej film hejtujmy saszan :)

    obserwuję i liczę na rewanż
    http://snowwhitexoxo.blogspot.com/ - zapraszam mam nadzieję ze ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądałam tylko kanał Agaty. Nooo i kiedyś Saszan, ale ostatnio nie wstawia nowości.

    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Je w większości oglądam angielskich youtuberów z polskich tylko Wardega, Nicoleheartsmakeup21, NicoleBubbles i czasami Lucy :)♥

    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie piszesz i prowadzisz rewelacyjnego bloga! ja lubie the blonde salad i zoelle :))
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Kocham SA Wardęgę *najlepszy był boobs man* :D
    Jak Ci się spodoba mój blog to zapraszam do zaobserwowania, a ja na 100% się odwdzięczę ;)
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post masz, jhestesmy z jednej rodziny jesli jestes fanka <3 super blog <3
    zapraszam do mnie bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz komentarz, lub jesli Ci sie spodoba zaobserwuj <3 http://alexaspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kocham Wardęgę! :) A Alex całkiem lubię :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cherry Lloyd <33
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię filmiki Agaty :) I tak z reguły to jeszcze Lucy bardzo często oglądam :)
    Może wspólna obserwacja ? Daj mi znać, czy się zgadzasz.
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. znam wszystkie z nich i oglądam.
    ogólnie oglądam bardzo dużo vlogerów i trudno wybrać mi tych których najbardziej lubię.

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, z Twoich ulubieńców oglądam Agatę i SA Wardęgę, ale koniecznie sprawdzę filmiki Oli :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona widać że twoje posty są przemyślane i prosto z serduszka. Życze ci dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do mnie http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham te kanały :3 :o
    omg
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam wszystkich oprócz 3 kanału na który już wchodzę ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam prawie wszystkie,ale ulubionych mam więcej:) Zapraszam do mnie,może spodoba ci się któryś post i zostawisz komentarz?
    http://jula-fantasy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!