niedziela, 2 lutego 2014

Ferie


Cześć!
Moje województwo właśnie rozpoczęło ferie. Już w piątek, zaraz po szkole, pojechałam do kuzynki (klik) i jestem u niej aż do jutra.
Wraz z kuzynem przez 2 dni graliśmy w Monopoly, a z Marysią chodziłyśmy na spacery i oglądałyśmy wspólnie filmy. Największe wrażenie wywarła na mnie "Szkoła uczuć". Film na podstawie książki Nicholasa Sparksa, mojego ulubionego pisarza, więc z wielką chęcią go obejrzałam. Chciałabym przeczytać jeszcze książkę. Ciekawa jestem jakie są różnice między książką a filmem. A na dziś zaplanowałyśmy "List w butelce". Książka mnie zachwyciła, zobaczymy jak będzię z adaptacją.
Tata wczoraj kupił mi "Pamiętnik" Sparksa. Jak tylko wrócę do domu, to zabieram się za czytanie.

sweterek - prezent (bardzo podobny znajdziecie na Sheinside klik) | spodnie - sklep Sonia (galeria Panorama, Poznań)

Na ferie nie mam zbytnio planów. Jutro widzę się z koleżankami, we wtorek jak się uda, to pojadę z Moniką do kina, a w środę możę wybiorę się z Basią na lodowisko. Nie obędzie się bez spotkań dotyczących projektu edukacyjnego i zbiórek harcerskich. Reszta to całkowity spontan. :)

A wy jakie macie plany na ferie? Jeśli mieliście już, to co ciekawego robiliście w ten wolny czas? 

23 komentarze:

  1. ja mam fferię dopiero jak Ty je skończysz. Oglądałam dawno temu właśnie szkołę uczuć, jeśli lubisz takie filmy to polecam Ci też Twój na zawszę i Ostatnią piosenkę oraz Kwiat Pustyni(to już nie Sparksa)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnych planów na ferie. A z tego co wynika, to nawet przyjaciółka nie znajdzie dla mnie czasu. ;c
    Śliczne włosy i ładny sweterek. ♥

    http://neopolitanxdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie grałam w tą grę! A mam z nią wiele ciekawych wspomnień ;D
    Moje ferie zaczną się dopiero za 2 tygodnie, a w planach mam zacząć uczyć się do matury, zobaczymy tylko jak to wyjdzie w praktyce.
    Sweterek naprawdę śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie trwają już od tygodnia. Planów miałam dużo, ale wszystko legło w gruzach dzięki chorobie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że mogę znowu poczytać coś u Ciebie :)
    Dziękuję za komentarz, to, że nosisz zwykłe okulary, nie znaczy, ze nie możesz mieć świetnych oprawek, nawet podobne do moich. U tej firmy, normalnie piszesz co jest zawarte w recepcie od lekarza i już :) Śliczny sweterek
    Pozdrawiam, udanych ferii! Ja też mam :)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę cały czas na fb pewnie.Też jestem w harcerstwie <3
    Obserwuję
    http://zuuzablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek śliczny, lecz nie lubię takiego materiału :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie już skończyły ferie :(
    masz bardzo ładne włosy *w*

    Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście, dla ciebie to sekundka a dla mnie wiele znaczy :)

    http://domi-day.blogspot.com/2014/02/end-of-free-days-new-in.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też również rozpoczęłam ferie :)
    Udanych ferii .
    Śliczne zdjęcia :)
    Dziękuję za komentarz :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ;)
    http://bangbangxoo.blogspot.com/
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweterek *o*

    klikniesz u mnie w baner Aupie.com? ♥
    obserwacja=obserwacja
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mnie zatkało!
    Jakie dłuuuuuuugie włosy!
    Mmmmmmm*.*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju nicholas sparks, jak ja uwielbiam jego ksiazki :c ja mam jeszcze tydzien wolnego, a tobie zycze udanych ferii :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie,że już masz ferie.Ja dopiero je zacznę od 17 lutego :)
    Co do mojego rezonansu potrzebowałam wyniki z kreatyniny (chodzi o nerki) :)
    Ładnie tu :3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny sweterek. ja mam ostatni tydzień ferii :)
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się już niestety skończyły ferie :(
    Śliczny sweterek.
    agusia667.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także zaczęłam ferie, i nie mam planów. Mam nadzieje,że jakoś mile mi miną :)
    A Tobie ,życzę UDANYCH.
    http://wikuuuus.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. Obserwujemy? Daj znać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak na razie jestem chora więc porządne ferie zacznę dopiero jak wyzdrowieje.
    Ładny sweterek. Ale ty masz długie i ładne włosy *.*
    Zapraszam http://jem-placka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w te ferie nic nie robię :) chce sobie porządnie odpocząć ! :D

    karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci. Jeszcze do moich ferii to 2 tygodnie.

    Zapraszam do obserwacji za obserwację. Zacznij pierwsza a ja się odwdzięczę Zostaw linka.

    http://zostanmalymodkrywca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zazwyczaj filmy różnią się od adaptacji, dlatego ja za filmami na podstawie książek nie przepadam :)
    masz świetny sweterek <3

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!