niedziela, 16 lutego 2014

Your type of music

Cześć Kochani!

Jak spędziliście walentynki? Ja w ten wieczór obejrzałam Tylko Ciebie Chcę, pisałam z kuzynką, słuchałam muzyki i przeglądałam tumblra.

Dzisiaj przychodzę do Was z muzycznym tagiem. Muzyka gra bardzo ważną rolę w moim życiu. Kocham ją i nie potrafiłabym bez niej żyć. Kiedy jest mi smutno, moim przyjacielem staje się muzyka oraz mój idol, o którym dowiecie się w tagu. Kiedy jestem szczęśliwa, słucham muzyki. Pewnie dla większości z Was, jak i dla mnie muzyka jest ukojeniem.


1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki, czy słuchasz wszystkiego co wpadnie Ci w ucho?
Szczerze mówiąc, to słucham wszystkiego po trochu. Zależy to właśnie od piosenki, gatunek nie ma znaczenia. Jeśli jakiś utwór wpadnie mi w ucho, to potrafię go słuchać całymi dniami.

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Ogólnie to pop, ale słucham czasem rocka, hip-hopu. Tak jak napisałam powyżej, gatunek nie ma znaczenia, ważne, żeby piosenki wpadały mi w ucho.

3. Należysz do jakiegoś fandomu?
Tak, jestem Kwiatonator < 3


4. Ulubiona piosenkarka?
Mam wiele, które lubię. M. in. Sylwia Grzeszczak, Rihanna, Honey, Ke$ha, Katy Perry.

5. Ulubiony piosenkarz?
Dawid Kwiatkowski < 3 Lubię też Justina Biebera, Pitbulla i Rafała Brzozowskiego.


6. Ulubiony zespół?
LemOn < 3 Lubię jeszcze One Direction i Enej.

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?
To zależy od tego jaki mam humor. Jeśli jestem smutna to słucham smutnych piosenek, a jeśli mam dobry humor, to słucham radosnych, żywych, rytmicznych piosenek.

8. Piosenki jakiego wykonawcy, zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Dawida Kwiatkowskiego i One Direction, mimo, że nie jestem Directioner.

9. Jaki masz dzwonek telefonu?

 

10. Jakiej muzyki nie znosisz?
Disco polo i metalu.

11. Wykonawca/zespół, którego najbardziej nie lubisz?
Weekend

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Tak, lubię śpiewać, ale nie umiem.

13. Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu?
Ja radia słucham tylko podczas jazdy samochodem. Najczęściej jest to Radio Eska.

14. Jaki program TV (muzyczny) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?
Eska, MTV, 4Fun tv

15. Które gwiazdy wręcz irytują Cię swoim zachowaniem?
Chyba nie ma takiej osoby.



16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałaś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?
She makes me go, Because we can, Daylight, Addicted, Doing it right, Pasujesz, Ona tańczy dla mnie

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele, rodzice?
Moi znajomi słuchają różnego typu muzyki, rocka, metalu, hip hopu, klasyki. Taki sam gust muzyczny mam z moją ukochaną kuzynką Moniką, lubimy prawie to samo, obie jesteśmy fankami Dawida. Natomiast  Kasia, Justyna, Weronika i Basia nie słuchają tego co ja. 
Jeśli chodzi o rodziców, to moi rodzice są staromodni i słuchają disco polo oraz piosenki z czasów Krawczyka, Lady Pank, Urszuli etc.

18. Ulubione piosenki?
Dawid Kwiatkowski - Na zawsze
Dawid Kwiatkowski - Biegnijmy
Dawid Kwiatkowski - Dla Ciebie
Dawid Kwiatkowski - Ze sobą sam na sam
Dawid Kwiatkowski - 2+2
Dawid Kwiatkowski - #ALOHA
Dawid Kwiatkowski - 3 żywioły
Dawid Kwiatkowski - Tathagata
Igor Herbut - Nie ufaj mi
LemOn - Nice
Justin Bieber - Mistletoe
One Direction - Story of my life
Honey - Fenyloetyloamina
Daniel Powter - Bad day
Rafał Brzozowski - Nie mam nic
Saszan - Świat jest nasz

Przy okazji chciałabym Was zaprosić na mojego tumblra klik i na bloga mojej kuzynki Marysi klik

A Wy jakich macie idoli? Czym jest dla Was muzyka?

30 komentarzy:

  1. Również kocham słuchać muzyki ale również śpiewam ;) a moją idolką jest byeonce którą wielbię za to że jest sobą kocham jej piosenki teledyski i jej piękne zgrabne ciało po prostu jak dla mnie ideał
    Hmm walentynki zapraszam do obejrzenia naszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, napisałam komentarz niżej i zobaczyłam Twój. Zorientowałam się, że napisałyśmy coś bardzo podobnego :D

      Usuń
  2. Przecudowny blog! Będę wpadała tu najczęściej jak będę mogła! :)
    Zapraszam również do wzięcia udziału w moim konkursie do wygrania Air Max ! :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pics! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <33

    Zapraszam na mojego bloga :
    obserwacja = obserwacja
    komentarz = komentarz

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis ! :) Kocham muzykę i jak już wiesz - sama tworzę i śpiewam :D Czym jest dla mnie muzyka? Zapewne czymś takim jak jedzenie, woda i powietrze :D Słucham różnych gatunków - od bluesa do rap'u. Z popowych wykonawców najbardziej lubię Beyonce :D

    Pozdrowienia z mojego muzycznego świata!
    #niko
    http://made-by-niko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo podoba mi się Twój blog.
    Pewnie włożyłaś w niego wiele pracy.

    Może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Jeśli tak, to zacznij a ja na pewno się odwdzięczę.
    Pozdrawiam 

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem Belieber,a muzyka dla mnie to moje życie :))
    obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię Kwiata i 1D :D <3

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem Kwiatonator i kocham Lem0n!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny Blog! naprawdę ciekawie piszesz! :) może obserwacja za obserwacje? zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super post !!!
    Klikniesz u mnie w baner sheinside.com ???
    Na pewno się odwdzięczę ;)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piekny wystrój bloga! :D ja nie jestem niczyją zagorzałą fanką, ale swoją muzykę wstawiam na bloga, więc zapraszam!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Generalnie tak samo spędziłam walentynki :)
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tag, chyba też taki zrobię u siebie :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny desing!
    Obserwacja = obserwacja? Ja obserwuję!

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muzyka dlamnie jest całym światem <3
    Zapraszam rownież do mnie:) believeimpossibleee.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem Kwiatonator, dlatego zapraszam Cię do najnowszego postu - relacja z koncertu Kwiata:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem kwiatonators! Ogromną tak jak ty!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim idolem jest Beyonce i Demi Lovato♥♥♥

    l0vetight.blogspot.com | może Ci się spodoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny wygląd!:))
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  21. też lubię Rafała Brzozowskiego;)
    Muzyka jest najlepszą ,,rzeczą'' na świecie <333
    Obserwuję^^

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super tag!
    Powiem Ci jedno, ja walentynki przespalam haha:P
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    { mam nadzieje ze nie bylby to problem jesli poprosilabym Cie o klikniecie w linki sheinside na moim blogu:) }

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna notka :)
    Zapraszam do mnie ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj,skomentuj-a na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham dubstep i electro ♥♥ moim ulubieńcem jest skrillex :)) Bez muzyki nie da się żyć!!

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny TAG, fajnie odpowiedziałaś :) Możliwe, że zrobię go u siebie na blogu i odpowiem na te pytania. Ja jestem Belieber i Smiler :)

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwiaat ♥
    ________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://magda-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kocham One Direction i Room 94 :D. Muzyka mnie uspokaja, odpręża jest tak jakby lekiem ulepszającym dzień :). Obserwuje :)

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję Cię! zaobserwuj też mnie ;> http://loafers-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!