piątek, 7 marca 2014

Ulubieńcy lutego.

Witajcie Kochani!

Z racji tej, że skończył nam się luty i mamy już siódmy dzień marca, to postanowiłam zrobić ulubieńców miesiąca. Jest to mój pierwszy taki post. Jak na razie w formie zdjęć, może kiedyś, później, będą pojawiały się też filmiki. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mam awarię aparatu, a te zdjęcia robiłam telefonem. Zanim przejdę do sedna postu, to informuję, że jutro i w sobotę nie będę udzielała się w blogosferze, ponieważ idę na biwak harcerski. Mam nadzieję, że będzie świetnie! 


Kosmetyki

W lutym zakupiłam tylko dwa kosmetyki. Jednym z nich jest żel do higieny intymnej z firmy Venus. Producenci zapewniają, że kosmetyk nie zawiera mydła i nie podrażnia skóry, co jest prawdą. Żel jest świetny, ma gęstą konsystencję. 
Drugim kosmetykiem jest krem BB z firmy Rival de Loop. Stosuję go od dwóch tygodni, a już zawładnął moim sercem. Mogłabym wymieniać, bo są same plusy :)


Książki

W sumie to przeczytałam 3 książki, wiem, że to strasznie mało, ale ostatnio jakoś nie mam czasu na czytanie. Mimo, że postanowiłam sobie czytać więcej to i tak mi to nie wychodzi. Z tych trzech moimi faworytkami są dwie - "List w butelce"  i "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa. Ostatnio zakochałam się w tym pisarzu i jego książkach, które są niesamowite. Pisane takim językiem, że nie idzie oderwać się od książki. Każdą przeczytałam w dwa dni. 

Zdjęcia książek są z Google Grafika

Filmy

Luty był u mnie miesiącem filmów, zdecydowanie. Obejrzałam bardzo dużo filmów (głównie takich, gdzie podstawowym wątkiem była miłość) i szczerze mówiąc, to wszystkie okazały się świetne. Co ja będę opowiadać, bo zapewne większość z nich obejrzeliście, a jeśli nie, to polecam bo filmy są warte obejrzenia.

"3 metry nad niebem"
"Tylko Ciebie chcę"
"Szkoła uczuć"
"Pamiętnik"
"Sala samobójców"
"LOL"
"Romeo i Julia"

Piosenka

Moją ulubioną jest Heart on fire Douglasa Bootha - jednego z głównych bohaterów filmu LOL.



Jeśli chodzi o ulubieńców miesiąca, to chyba tyle. Nie pokazałam nic specjalnego i pewnie nie zrobiłam dobrze tego posta, ale jest to pierwszy tego typu i nie ostatni. Myślę, że z kolejnymi będzie coraz to lepiej. 
Udanego weekendu Misiaczki ♥

13 komentarzy:

  1. nie moje klimaty, chociaż LOL widziałam :)
    ✫ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie marzec! A ulubieńcy są świetni, uwielbiam ich. :) Lubię firmę Venus. :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    wwwmegmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, oprócz filmów, chyba 3 czy 4 nie miałam styczności z niczym. haha... Zrób też post o swoich ulubieńcach blogach :D Będzie ciekawe jak się dowiemy co lubisz czytać.
    W końcu znowu jestem u Cb, przepraszma, ale Twoje posty mi się nie wyświetlały, pozdrawiam
    SB

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na posta :-)

    ♥ markowska-marlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętnik to najpiękniejszy film o miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i wspaniały post! Muszę wreszcie zobaczyć "3 metry nad niebem" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o filmy, to mam podobnie :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny wygląd bloga :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Twój uśmiech zjawiskowy"-takie słowa pozwalają na bezgraniczną radość, naprawdę bardzo Ci dziękuję, to jest piękne, a ja strasznie się cieszę
    Pozdrawiam,
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  10. LOL jest the best! Uwielbiam ten film:) Sala samobójców również jest moim ulubionym filmem:) Super post, mam nadzieję, że będzie więcej w tym stylu:) Masz talent do pisania!
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga:) Mamy konkursik:)
    http://sparkle-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętnik to mega film coś w stylu Szkoły Uczuć typowy wyciskacz łez ;((

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!