sobota, 1 marca 2014

Wymiana :))

Siemka! Myślę że po tytule można poznać, że tego posta nie pisze Madzia. Może się przedstawię


Jestem Marysia. Mam 12 lat (za kilka dni 13). Jestem kuzynką Madzi. Interesuję się fotografią, dekorowaniem wnętrz, muzyką, grami komputerowymi. Lubię czytać książki, jednak jeśli chodzi o lektury, trudno mi się do nich zabrać. Mam bloga Malina Miniatures . Z początku robiłam małe pierdołki z modeliny. Byłam zachwycona takimi artystycznymi blogami. Jednak w końcu znużyło mnie to i po prostu przestałam pisać. Czasem ktoś mnie natchnął i dodałam posta. Jednak nie było to za często. Madzia bardzo mi pomogła w zmianach na blogu. Pomogła mi również zmienić design na o niebo lepszy. Poradziła też jak pisać posty (m.in. żeby nie robić tych wszystkich minek ^^, *.*, :3, *^*, gdyż co chwilę robiłam w poście taką minkę i było to 50% tego co napisałam). No i na pewno natchnęła mnie swoim blogiem. Jej blog jest po prostu ŚWIETNY! Pamiętam jeszcze początki jej blogowania. Hah :)) A teraz to po prostu uważam, że nikt nie miałby się czego uczepić. 

***
20 faktów o Madzi 

1. Kilka lat temu (może byłam w 1/2/3 klasie) strasznie się kłóciłyśmy. Pewnego razu jak do niej przyjechałam to po prostu wszystko się zmieniło. I tak jest do teraz.
2. Chciałaby mieć minecrafta. Ale nie mogę jej ściągnąć ;//
3. Jak do mnie ostatnio przyjechała, to większość czasu korzystałyśmy z kompa.
4. Jednak nie mogę powiedzieć że nie gadałyśmy, ale to dopiero w nocy, kiedy skończyłyśmy korzystać z komputera :))
5. Jest (jak zapewne zauważyliście) Kwiatonator. 
6. Baardzo często wspomina Francję. 
7. Haha. Kiedyś nagrywałyśmy film. Z jej braćmi i moim bratem ;p
8. No i tak mi się przypomniało: Jak przyjechała do nas, to często z Adamem grała w Bankruta.
9. Chce być lekarzem w przyszłości .
10. Ma baardzo długie włosy.
11. Dawno temu, jak nk było modne, to pomogła mi założyć ;d
12. Pamiętam jak się zachwyciłam tymi bransoletkami z kolorowymi ćwiekami, które miała z Moniką.
13. Ma stronkę na fb "Nie cierpię łaskotek - rozumiesz ? ; )" 
14.  Jakiś czas temu oddała mi kilka rzeczy.
15. Kocha Sparksa.
16. Kiedyś strasznie lubiła One Direction i nawet mnie tym zaraziła.
17. Jak do niej przyjeżdżałam, to kiedyś cały czas przeglądałam jej wszystkie gazety Bravo 
18. Ma świetne okulary 
19. Na pewno pamięta okulary Rutkowskiego 
20.  Jest świetną kuzynką ♥


Nasze piękne słit zdjęcie ;D  



10 komentarzy:

  1. Zajrzę na bloga Marysi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdanie mnie rozwaliło "Lubię czytać książki, jednak jeśli chodzi o lektury, trudno mi się do nich zabrać", pewnie dlatego, że brzmi ono tak, jakbym słyszała samą siebie, więc widzisz to nie tylko twój problem, choć trzeba przyznać, że niewiele jest w programie nauczania lektur godnych uwagi, choć może uwagi to one są godne, jednak ja się otwarcie przyznaję, że jedynie garstka lektur zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, może to być na przykład "Dżuma" albo "Zbrodnia i Kara", niektóre były jedynie fajne, inne nudne jak flaki z olejem. Myślę też, że główną przyczyną niechęci do lektur, jest fakt, że musimy czytać je z przymusu, co samo w sobie jest zniechęceniem.
    Ciekawy pomysł z tym postem, jesteście nie tylko kuzynkami, ale też i wspaniałymi przyjaciółkami, coś wspaniałego <3

    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super kapcie! :D
    http://dusiandkajra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey!
    Świetny blog, daje Ci obs :> !
    Również zapraszam na mój blog!
    Dodatkowo,jeśli chcesz znalazłam sposób na zwiększenie popularności bloga który naprawde działa. Z tego co widziałam korzysta z tego większość znanych blogerów/blogerek. Sama się na tym wybiłam :>
    Jest tam również zawarty kontakt do 2 firm które dają za darmo ubrania (w zależności 2-3 w miesiącu) w zamian za post promujący ich firmę.
    Po przeczytaniu tego poradnika, prosze Cię abyś w poleconych podała moją nazwę alaaax.93 - bardzo mi to pomoże !
    tutaj link, jeśli była byś zainteresowana :) http://poradnikblogerski.ulinks.net

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne sa takie wymiany. :-) Na pewno wejde na Twojego bloga. XD
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. Poklikasz w baner Sheinside?
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno oglądnę twego bloga ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post znowu <3 Czekam na kolejne
    Wygląd bloga niesamowity, jestem pod wrażeniem :*
    aloohaparadise.blogspot.com

    Zapraszam na konkurs do wygrania iPod http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/02/candyy.html

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne fakty ;)

    Do wygrania bon o wartości 30$ ! Zapraszam ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!