wtorek, 15 kwietnia 2014

Fifteen

Witajcie Kochani! 

Tak wiem, że znowu strasznie długo nie pisałam. Sami chodzicie do szkoły, więc pewnie wiecie jak to jest. Bywa tak, że nie ma czasu na to, by zrobić zdjęcia, napisać posty. 
W ostatnim czasie chorowałam, co równało się z tym, że w szkole miałam nieobecności, a za tym idą zaległości i nienapisane kartkówki oraz sprawdziany. W międzyczasie miałam też smutną sytuację w rodzinie, ponieważ zmarła mi ukochana prababcia, toteż nie miałam ochoty spędzać czasu w Internecie. Nie powiem, bo strasznie to przeżyłam. No ale cóż, bywa.

 
(jakość -,-)

Czemu fifteen? Wczoraj obchodziłam swoje piętnaste urodziny. Pogoda może nie była najlepsza, ale za to atmosfera całkiem fajna. Nie robiłam żadnego przyjęcia ani nic w tym stylu. W sobotę odwiedziła mnie z tej okazji przyjaciółka, posiedziałyśmy trochę, pogadałyśmy, pospacerowałyśmy i tak minął dzień. A wczoraj przyjechała Monika z rodzicami. 
Jeśli chodzi o prezenty to dostałam kwiatka, bombonierki, maskotkę, pieniądze oraz ubrania. Jeden z prezentów widzicie na zdjęciach. Reszta ubrań będzie co jakiś czas ukazywać się na blogu. :)
  
Udanego tygodnia!

bluzka - Cropp


19 komentarzy:

  1. rozumiem jak to jest po śmierci bliskiej osoby ;((
    życzę Ci sto lat kochana ! :*
    śliczna jest ta koszulka, bardzo mi się spodobała :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję bardzo :( Śmierć kogoś bliskiego jest straszna...
    Wszystkiego najlepszego! Szczęścia, ZDROWIA, powodzenia, miłości i spełnienia marzeń :)

    Zapraszam - nowy post
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny wzruszający post.
    Wszystkiego najlepszego obserwuję

    Alice-Aliceeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę spóźnionego, wszystkiego najlepszego, kochana! :))

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Ci sukcesów w blogowaniu, w szkole, abyś nie traciła humoru, uśmiech nigdy nie uciekał z twojej twarzy, w każdym miejscu abyś była otoczona prawdziwymi,wspierającymi Cię przyjaciółmi, abyś mogła cieszyć się zdrowiem i szczęściem w każdej sytuacji, i żeby twoja największa wartość czyli rodzina zawsze Cię wspierała.
    Śmierć jest straszna, każdy przechodzi ją inaczej. ja na przykład gdy ktoś umrze, na pogrzebie nie jestem w stanie wyobrazić sobie, że tej osoby nie ma. Tak bardzo chciałabym z nią porozmawiac i nie wyobrażam sobie, że jej nie ma.
    Co do zdjęć, staraj się robić w lepszym świetle, bo tutaj nic nie pomoże rozjaśnianie.. zdjęcia są złe w takim świetle.


    day-xdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszeeegooooo !!! :)))
    p.s. bardzo podoba mi się Twój nagłówek :)
    co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!!!
    Na prawdę bardzo mi przykro :(
    Zapraszam cię do mnie: finementesword.blogspot.com
    To dawny blog Creative Diary, ale tym razem pisze GP sama a nie z dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę spóźnione ale szczere życzenia: wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spóźnione,ale wszystkiego najlepszegoo i spełnienia marzeń! :)
    ja za kilka dni też mam 15 urodziny

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszego, tysiąc lat, wytrwałości i sukcesów blogowych <3
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz... Ja ZAWSZE jestem zajęta i nigdy nie mam na nic czasu... Ale ja to lubię :D. Co powiesz na wspólną obserwację na twitter? :)
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia wszystkich marzeń :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzka! muszę zobaczyć czy są w croppie jeszcze ;o
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, teraz czekam z coraz większą niecierpliwością na swoje urodziny! ;D

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluzka :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwacje?:)
    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przykro mi z powodu prababci, wiem jak to jest stracić bliską osobę...
    Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!