niedziela, 4 maja 2014

♥ Ulubieńcy kwietnia ♥

Z racji tej, że skończył się kwiecień, a zaczął maj, to pora na ulubieńców miesiąca!

Perfum


Woda toaletowa - Summer White

Perfum ma bardzo łagodny, przyjemny dla nosa zapach. Skrapiałam nim ubranie niemal każdego dnia. Jak widać woda jest wydajna, ponieważ używam jej ok 2 miesiące i mam dopiero połowę. Dostałam ją na urodziny w zeszłym roku od mamy, ale z tego co wiem, to została ona zakupiona w Avon.

Książka


Nicholas Sparks - "Na ratunek"

Jak już pewnie wiecie z poprzednich postów - zakochałam się w książkach Sparksa. Co prawda ta powyższa jest dopiero trzecią, ale to dlatego, że nie miałam ostatnio dużo czasu na czytanie. 
Młoda kobieta samodzielnie wychowuje cierpiącego na zaburzenia mowy czteroletniego syna. Spędza całe dnie ucząc chłopca mówić, a wieczorami pracuje jako kelnerka. Pewnego dnia podczas burzy rozbija samochód i traci przytomność. Zdezorientowany malec wysiada i gubi się w lesie. Odnajduje go zapalony myśliwy, członek ochotniczej straży pożarnej. Udana akcja zbliża kobietę i mężczyznę do siebie.
Żeby dowiedzieć co się działo dalej, to przeczytajcie. Książka jest tego warta. Kupiłam ją w Empiku za 33 zł.

Film


"Kwiat pustyni"

Fabuła filmu opowiada o somalijskiej dziewczynce, która w wieku trzech lat została poddana obrzezaniu, a siedem lat później została sprzedana człowiekowi, za którego miała wyjść za mąż. Dziewczynce udało się jednak uciec i została amerykańską supermodelką. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak wyglądała Jej droga do kariery, to koniecznie obejrzyjcie film, bo jest naprawdę dobry. Jeśli ktoś jest zwolennikiem książek, to niech sięgnie po książkę o tym samym tytule. Ja książki nie czytałam, więc nie stwierdzę co jest lepsze - film czy książka.

Piosenki


 Dawid Kwiatkowski - "Nie zmienisz mnie"


Lady Antebellum - "I need you now"

Majówka bardzo szybko nam minęła, ja nie spędziłam jej w tym roku jakoś specjalnie. Zaczął się okres matur, więc za wszystkich maturzystów trzymam kciuki! :)

A jakich Wy macie ulubieńców kwietniowych?

14 komentarzy:

  1. Dobraaa... Piosenek nie słuchałam, filmu nie oglądałam, ksiażki nie czytałam... Dziękuję za nowości kochana <3 Pozdrawiam :)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten perfum uwielbiam jego zapach :D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o książkach Nicolasa,są podobno sa bardzo dobre.A jeśli chodzi o "Kwiat Pustyni" to chętnie obejrzę,ponieważ szukałam jakiegoś ciekawego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kwietniowym ulubieńcem jest WIELKANOC, a przede wszystkim JAJKA GOTOWANE W CEBULI!!! mniam :D Moja mama czytała książkę "Kwiat Pustyni" i ostrzegła mnie przed oglądaniem tego filmu. Mam słabe nerwy i boję się, że mogłabym tego nie przeżyć! :(

    Pozdrawiam i zapraszam na homemade music! :D
    NIKO >click<

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiat pustyni.,. Coś pięknego. A ta woda toaletowa pachnie super! :)
    Zapraszam do mnie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  6. KWIAAAT <3 najlepszy :D

    zapraszam na mojego bloga

    http://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu, będę wpadać częściej! <3
    +Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę)
    Jako nowa twoja czytelniczka, prosiłabym o kliknięcie w banner sheinside u mnie, pomożesz ? :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. great blog, new follower from me, follow back? http://maybemayhemmakeup.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  9. kwiat <3 te perfumy są śliczne :) bardzo ładnie pachą
    może wspólna obserwacja ?
    zapraszam do mnie http://karolllaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna estetyka bloga! :))

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam film kwiat pustyni *_*
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Odpowiedź u mnie

    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No i od tej pory to są również moi ulubieńcy!
    Szczególnie kwiat pustyni!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenki zaraz przesłuchałam, ja mam ten perfum tylko pomarańczowy, na pewno Twój ślicznie pachnie ;* A właśnie znajoma czyta tą książkę, może się skuszę? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!