niedziela, 8 czerwca 2014

Class trip

Dwa tygodnie temu wyjechaliśmy z klasą (i nie tylko) na trzydniową wycieczką na południe Polski. Czas spędzony razem strasznie szybko minął, ale chwile i przypały zostaną w pamięci. ;)

Pierwszym celem podróży był Wrocław, a tam Ogród Japoński oraz Muzeum Poczty i Telekomunikacji. W Ogrodzie Japońskim mieliśmy godzinkę dla siebie. Chodziliśmy tymi uroczymi alejkami pomiędzy roślinkami, każdy był zachwycony i fotografował piękne widoki. W sumie to chyba z Ogrodu Japońskiego mam najwięcej zdjęć, prawie 3/4. Później udaliśmy się do Muzeum. Poznaliśmy historię znaczka pocztowego, przewożenia paczek i listów, przekazywania informacji, a także historię telefonu.












*dyliżans w Muzeum Poczty i Telekomunikacji*

Popołudniu wyruszyliśmy w drogę do Szklarskiej Poręby, gdzie zdobyliśmy wodospad Kamieńczyk oraz wodospad Szklarka, po czym udaliśmy się do Karpacza na miejsce naszego noclegu.

*Kamieńczyk*

*Szklarka*

 


Drugiego dnia czekał nas Harrachov i Liberec. W Harrachovie poszliśmy nad przepiękny wodospad, pod skocznię i spacerowaliśmy po miasteczku. W Libercu wjechaliśmy kolejką gondolową na górę Jested, a później podjechaliśmy do centrum, gdzie udaliśmy się na Rynek, a potem mieliśmy 2 godziny czasu na galerię, czyli zakupy!




Trzeciego dnia poszliśmy w Karpaczu pod Świątynię Wang, później pojechaliśmy do Kowar, gdzie zwiedzaliśmy Sztolnie Kowarskie, a następnie Park Miniatur. Po wszystkim ruszyliśmy w drogę powrotną do Wielkopolski. Po drodze obowiązkowo Mcdonald i pełno wygłupów autobusie.





Autorką niektórych zdjęć jest moja przyjaciółka Kasia

Tą wycieczkę zapamiętam na długo. Było bardzo fajnie - z pozytywnymi ludźmi w pozytywnym miejscu ;)

Byliście już na wycieczkach, a może dopiero pojedziecie?

23 komentarze:

  1. O jaa... Ale ślicznie! <3 <3 <3 Śliczna jesteś i TY :)
    Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah. Fajnie że się dobrze bawiłaś. Śliczne zdjęcia :* Ja (jak już wiesz xd) jadę jutro :* Już nie mogę sie doczekać :3

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też niedawno byłam na wycieczce i wspominam ją bardzo dobrze :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zwiedzić ogród japoński c:
    Ja z wycieczki wróciłam w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jezzę na wycieczki z jenego powoy wolę pospać niż wstawać o 6;00 aby sie ograniąć
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam ostatnio na wycieczce :D Piękne zdjęcia (zwłaszcza te na początku :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;D
    Może zajrzysz? http://worldandmartuczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, piękne zdjęcia, na pewno była to super wycieczka! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W Ogrodach Japońskich jest przepięknie. <3 Ogółem bardzo fajne zdjęcia. :)

    ~ Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. My nie byliśmy jeszcze na wycieczce. :(
    Ale śliczne zdjęcia, ten wodospad <33
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog.
    Zazdroszczę Ci takiej wycieczki...
    Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: czassredniowiecza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super post! jakie piękne tereny!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! <3 Zapraszam do mnie: neveeerstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapewne wycieczka musiała być świetna, u mnie również jest opis wycieczki :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiało być bardzo fajnie :)
    http://me-and-the-little-world.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią udałabym się na Twoją wycieczkę :D Ja jutro po południu jadę na biwak.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne widoki ♥ świetny kierunek podróży :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownee krajobrazy :)
    Zapraszam do mnie!
    http://zaczarowanasoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szklarska Poręba jest miejscem na mojej liście miejsc do odwiedzenia :) Przepiękne widoczki, uwielbiam połączenie roślinności z wodą. Jeśli chodzi o wycieczki, to szkolne mam już za sobą, ale w niedzielę byłam z chłopakiem w Sandomierzu, Kielcach, Zagnańsku i Chęcinach. Co prawda był to jednodniowy wypad, ale za to udany, spędzony na aktywnym wypoczynku :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.pomrugaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post :)
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jedne z lepszych zdjęć jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!