środa, 11 czerwca 2014

Czuję się blogerką, gdy...

Hej Miśki <3
Dzisiaj w szkole pisaliśmy ostatni sprawdzian. Wszystko mam już poprawione/pozaliczane, oceny wystawione, świadectwo z paskiem będzie. W związku z tym w szkole mamy totalne luzy, na niektórych lekcjach gramy w państwa miasta, kalambury, śpiewamy, mamy czas dla siebie, ale są też lekcje na których normalnie się uczymy materiału. 


Czuję się blogerką, gdy...

... czytam miłe komentarze od czytelników

... mogę dodawać posty

... robię zdjęcia do notki


... przybywa obserwatorów

... blog ma ładny, przejrzysty design

... czytam i komentuję inne blogi


... mam przy sobie telefon, którym w każdej chwili mogę zrobić zdjęcie do notki

... znajomi mówią, że mam fajnego bloga i ładne zdjęcia

... mogę obchodzić kolejne rocznice powstania bloga


... denerwuję się jak nie mam dostępu do Internetu, przez co nie mogę do Was zajrzeć

... wyjeżdżam w jakieś wspaniałe miejsce i mogę o tym napisać na blogu

... czytam moje stare posty i dostrzegam wiele zmian między tamtymi, a teraźniejszymi


... nie ma posta dłuższy czas, a ja zamartwiam się, że nie mam kiedy go dodać, bo ciągle brak czasu

... wychodzę z koleżankami tylko po to, żeby zrobić zdjęcia na bloga

... dzień wcześniej mam już gotowe outfity


... z wyprzedzeniem idę na sesję, żeby mieć coś na zapas

... mogę Was "spotkać" na twitterze, tumblrze czy instagramie

... jestem akceptowana za to, że robię to, co kocham


sukienka - The trend house
*Zdjęcia robione jeszcze w kwietniu, razem ze mną na zdjęciach - Monika, moja kuzynka*

A Wy kiedy czujecie się blogerką/blogerem?

22 komentarze:

  1. U nas może nie śpiewamy, ale śpiewamy sami na co dzień ;) Szaleni... Gratuluję paska, bardzo ładnie wyszłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 1 to śliczne zdjęcia ;) Ja też na prawie wszystkich lekcjach mam luz, oprócz matmy i polaka. Hmm, ja czuję sie blogerką, gdy czytam miłe komentarze i wiem, że moi komentatorzy sa nimi zainteresowani. Uwielbiam publikować posty na blogu i czekac na reakcję innych. Mogłabym się jeszcze rozpisywać, ale nie chce mi sie xD Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3 Hmm przekonałaś mnie do zrobienia takiego posta :)
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) Ja mam tak samo jak Ty, szczególnie z tym, kiedy nie ma internetu bądź prądu :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobnie :) Ale szczególnie czuję się blogerką, gdy przybywa mi komentarzy na blogu i klika cyferek do statystyk! :)


    Zapraszam serdecznie na ROZDANIE, do wygrania same dobre lakiery do paznokci, odżywki do włosów, przesłodka przypinka na ubranie oraz list! ;) Dodatkowo inne trzy osoby otrzymają ode mnie list wraz z pocztówką z wakacji. :)

    Rozdanie ;) <--Kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, ja bloguję od niedawna, lecz również mam tak samo jak Ty ;)
    W wolnej chwili zapraszam ~ http://welcome-in-my-strange-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo czuję się blogerką jak ty ;D

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bloguję od nie dawna :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. taaak i zdecydowanie z tym brakiem internetu sie zgadzam;/ wrr ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ♥
    wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również martwię się kiedy nie mogę dodać posta :/ Hah. Pamiętam te zdjęcia :**

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba to samo :)
    ale chciałabym mieć ten pasek :/ zazdroszczę :)
    miłego wieczorku,
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłe komentarze naprawdę motywują i uważam że to bardzo ważne !
    Bardzo podoba mi się Twój blog :>
    Powodzenia w dalszym blogowaniu !

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie,mam tak samo ;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com / zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość z tych rzeczy które wypisałaś , również należą do moich :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czuję się bloggerką, kiedy mam możliwość opisywania wszystkich ważnych dla mnie zdarzeń, wyrażanie swoich opinii na dane tematy.

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. w większości ty co napisałaś ja również mam podobnie! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czuję się blogerką w tych samych sytuacjach co ty :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne masz włosy:* pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!