poniedziałek, 16 czerwca 2014

Moje pasje

Witajcie! Za oknem, jak na razie, cudowna pogoda - słoneczko świeci, wiaterek lekko powiewa, jest idealnie. Jak już ostatnio wspominałam, w szkole mamy prawie, że totalne luzy. Dzisiaj na dwóch lekcjach oglądaliśmy film. Jutro do szkoły nie idę, a w środę jedziemy z klasą na wycieczkę rowerową do Śmiełowa do muzeum im. Adama Mickiewicza, który podczas swojego życia tam zamieszkiwał i tworzył. W czwartek Boże Ciało, więc ten tydzień zleci bardzo szybko, a następny to już tylko pięć dni i wakacje!


Jedną z moich pasji jest właśnie blogowanie. Robię to dokładnie od roku i czterech miesięcy. Kiedyś miałam trzy blogi na bloogu na wp. Wszystkie okazały się niewypałem, więc próbowałam swoich sił na bloggerze i udało się. Spróbowałam i szybko pokochałam tę czynność. Dziś już nie wyobrażam sobie życia bez bloga.


Podróżowanie

Możliwość podróżowania po Polsce i Europie mam od czwartej klasy szkoły podstawowej. Każdego roku wyjeżdżam na dłuższą wycieczkę klasową. Odbyłam także dwie wymiany - jedną niemiecką (choć była to dość nietypowa wymiana, ponieważ Niemcy do nas nie przyjechali) i drugą francuską. Przez okres tych pięciu lat byłam w Niemczech, Czechach, Austrii, Belgii, Francji oraz przejazdem w Holandii. Kocham poznawać nowe miejsca, nową kulturę i obyczaje, nowych ludzi. Uzależniłam się od wyjazdów na wycieczki.


Czytanie książek / oglądanie filmów

Te dwie pasje mają, przynajmniej w moim przypadku, wiele ze sobą wspólnego i łączą się ze sobą wzajemnie. Kiedy przeczytam książkę, to zaraz potem oglądam jej adaptację. Ja nauczyłam się czytać mając już cztery lata, więc praktycznie mówiąc, to książki są ze mną już od ponad dziesięciu lat! Obecnie jestem zakochana w romansidłach Nicholasa Sparksa, ale obecnie czytam jakąś książkę psychologiczną, a na wakacje kupiłam sobie "Bądź swoją siłą", ponieważ przeczytałam wiele wspaniałych opinii na temat tejże książki. Jeśli chodzi o filmy, to preferuję komedie i komedie romantyczne, od czasu do czasu jakiś sciencie-fiction czy coś innego.


Harcerstwo
Do harcerstwa należę od ośmiu miesięcy, a pełnoprawnym członkiem jestem od 3,5 miesiąca. Co tu dużo o tym mówić... Dzięki ZHP poznałam wielu wspaniałych ludzi, a biwaki i obozy to całkiem niezła frajda.

Muzyka
Już nie wspomnę o muzyce, tu chyba nie muszę zbyt wiele pisać. Prawie każdy jest zafascynowany muzyką i należy do jakiegoś fandomu. Ja należę do Kwiatonators (fani Dawida Kwiatkowskiego) Muzyka towarzyszy mi wszędzie :)

No i na koniec chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować, ponieważ dzisiaj wybiło 200 obserwatorów na blogu.

Jakie macie pasje?

26 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz harcerstwa mam tak samo ^ ^ Ale fajnie, że się tym zajmujesz. Ja do szkoły jeszcze chodzę 3 dni i zakończenie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.* Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty! A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam:
    http://natirysuje.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pasje to : blogowanie, robienie zdjęć krajobrazom, pływanie, muzyka, no i oczywiście czytanie książek. Bez nich nie wyobrażam sobie życia :)

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam praktycznie takie same pasje jak ty tylko zamiast harcerstwa u mnie jest fotografia :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że mamy podobne zainteresowania.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, sporo masz tych pasji :) Ale im człowiek ma ich wiecej tym jest ciekawszy!:) ja mam jedną, jaką jest fotografia... i właśnie tez ostatnio postanowilam o tym napisac na moim blogu, zapraszam serdecznie :) www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam podróżować i robię to bardzo często :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe!

    Chciałabym zrobić Q&A, więc może zadasz pytanie pod nowym postem? :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo dużo zwiedziłaś :o
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy podobne zainteresowania kuzynko :* ja jeszcze lubię porysować, polepić itp :D
    P.S: Czy to przypadkiem ja nie robiłam tych zdjęć? xd

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz ! I super post :))
    Wpadniesz do mnie ? I może ZAOBSERWUJESZ ? ( ja się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją pasją jest robienie bransoletek przyjaźni. o których piszę bloga :) lubię również podróżować :) i czytać wg mnie najlepsze są horrory może po nie sięgniesz? Polecam i zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie masz ładne włosy :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gra na gitarze <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy podobne pasje^^ Fajne zdjęcia xx

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w rozwijaniu zainteresowan!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia! :D

    rosy-roosy.blogspot.com | serdeecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie moge się doczekac wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 200 obserwatorów :) Pokaźna sumka. Ah... zazdroszczę tych wymian międzyszkolnych. Zawsze to jakieś ciekawe doświadczenie, u mnie niestety nie było takich okazji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem Twoją dumną 201. obserwatorką ^^ Ja boję się jeździć na wycieczki, mam wrażenie, że autokar się wywali itp.
    PS Mogłabym prosić Cię o kilka klików w linki u mnie w poście? To dla mnie bardzo ważne♥Z góry dziękuję ♥ http://chudabaza.blogspot.com/2014/06/letnie-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog i post zapraszam do mnie! Obserwuję!
    Mój blog : http://lolllablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja pasja to literatura <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moją pasją również jest blogowanie no i oczywiscie fotografia <3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pasje należy rozwijać - świetny post! ;)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja :)
    i obserwuje twój blok
    http://nina-ninula.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!