niedziela, 22 czerwca 2014

TAG: I ♥ Summer

Niby od wczoraj mamy kalendarzowe lato, ale tego lata nie widać, wręcz przeciwnie - wieje wiatr i (dosłownie) leje deszcz. Mimo to, żeby zrobiło nam się cieplej, to przygotowałam tag "Kocham lato". Z racji tej, że zazwyczaj jest cieplutko i świeci słoneczko, to jest ono moją ulubioną porą roku. Przygotowałam też zdjęcia sprzed kilku dni kiedy na dworze było przyjemnie i słonecznie ;)



Jakie są Twoje ulubione lody?
Bardzo lubię czekoladowe, truskawkowe i smurfowe.

Jaki jest Twój ulubiony letni owoc?
Zdecydowanie arbuz. Mogłabym go jeść codziennie.

Japonki, sandały czy baleriny?
Z wyżej wymienionych wolę baleriny, ale i tak głównie chodzę w trampkach.


Preferujesz bikini, topik czy strój jednoczęściowy?
W grę wchodzi tylko i wyłącznie strój dwuczęściowy,  niezależnie od tego czy to bikini, czy też nie.

Jak się lubisz opalać? Solarium, samoopalacz czy naturalnie?
Moja cera jest dość blada i trudno ją opalić, ale mimo to opalam się naturalnie, na słońcu.

Top czy bluzka z krótkim rękawem?
Zazwyczaj noszę t-shirty, ewentualnie bluzki na naramkach i od czasu do czasu założę zwiewną sukienkę.


Spodnie, szorty czy spódnica?
Spodnie i szorty. Spódnicy nie zakładam prawie w ogóle, musi być jakieś ważne wydarzenie, żebym założyła spódniczkę.

Basen czy jezioro?
Basen, mimo że obóz, na który jadę, jest nad jeziorem hah.

Masz jakieś plany na tegoroczne wakacje?
Tak. Jak już wspomniałam w poprzedniej odpowiedzi jadę na obóz w Bory Tucholskie, być może nad Bałtyk. A reszta całkowicie na spontanie, Mamy ze znajomymi zaplanowane dużo wypadów i spotkań ;)


Ulubiona piosenka na lato?

Jaka jest według Ciebie idealna letnia temperatura?
Myślę, że 25-30 stopni i będzie okej.

Ulubiony letni napój?
Uwielbiam pić mrożoną herbatę podczas upałów.


Czy masz jakieś tradycje/zwyczaje związane z latem?
Tak, lubimy grillować i lato nie obejdzie się choćby bez jednego grilla.

Jakie jest Twoje ulubione letnie wspomnienie?
Chyba obóz sprzed roku. Była niesamowita atmosfera, fajni ludzie. Dobrze się tam bawiłam.

Z czym kojarzy Ci się lato?
Przede wszystkim z wakacjami i słońcem, oprócz tego z wodą, plażowaniem, grillowaniem, koncertami, ciepłą temperaturą.

Za co Wy kochacie lato?

36 komentarzy:

  1. Ja mogę przebywać na słońcu godzinami a i tak się nie opale. Spróbuję w te wakacje, chociaż do tego podchodzę pesymistycznie, tyle lat próbowałam się opalić i nic...

    PS. mogłabym prosić o kliki w linki? Bardzo mi zależy, a tak mało brakuje... http://chudabaza.blogspot.com/2014/06/letnie-ubrania-sheinside.html
    Z góry serdecznie Ci dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za słońce i niezapomniane wspomnienia :)
    Fajny Tag!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :) Ja też kocham lato. Sliczne zdjęcia
    http://oooowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag ;))
    śliczne zdjęcia :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mi się skojarzyły reklama smerfowych lodów. Jak w zeszłym roku szłam z koleżanką, zobaczyłyśmy tabliczkę z napisem :Wysmerfuj sobie loda. Nie wiem czemu, ale bardzo nas to rozśmieszyło xD
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. My cieszymy się z nadejścia lata, szczególnie, gdy do wakacji pozostało już tak niewiele.
    Fakt, faktem byłoby jeszcze lepiej, gdyby zamiast deszczu, pojawiło się trochę słońca :)
    + mrożona herbata i kawa najlepsze w upały!
    Życzymy miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia +świetna sukienka :)

    Bardzo ważny post, dodasz komentarz?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/po-zycie-bez-raka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i pozytywne odpowiedzi. Ja kocham lato głównie za pogodę,bo stokroć bardziej wolę upały od mrozów. Ładny blog :)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to samo z grillem xD
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia. Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecia i super odpowiedzi:)

    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie:)
    http://ultraneonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny TAG, ładne zdjęcia ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam te letnie piosenki *.*
    Ślicznie wyglądasz! Kocham lato za to, że jest piękna pogoda, no i oczywiście wolne od szkoły :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam siedzieć w swoim ogródku z dobrą książką i się opalać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny TAG, śliczna jest ta sukienka :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyglądasz :) arbuz mniam ♥
    www.allex096.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham słońce, lato <3
    mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń
  18. lato, słońce i arbuzy <3 najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam arbuza, strasznie kojarzy mi się z latem :D
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kocham lato za to że mogę spotkać się ze znajomymi, z Tobą :* że można odpocząć od nauki, że można podróżować *~*

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :*
    http://mikaela-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia :)
    zapraszam: http://moon-midnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny TAG uwielbiam czytać Twojego bloga :))

    Zerknij do mnie JE SUIS LA RENE czeka http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. tez kocham lato :3 ładne zdj

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia, bardzo lubię takie posty, fajny tag. Kocham arbuzyyy! <3

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też lubię arbuzy!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny tag.
    Śliczne zdjęcia z tym słońcem :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. SPOKO BLOG :) Zapraszam do mnie miło by było za obserwacje :) http://oluska-two.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ktoś Ci robi nieładne, prześwietlone zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, może te akurat nie są najlepsze, ale mi się podobają ;) Każdy ma inny gust.
      Dziękuję za szczere słowa i postaram się je mieć na uwadze :)

      Usuń
  31. Nie mogłabym zrobić tego TAG'u, ponieważ nie znoszę lata, kocham zimę :)
    I też chodzę głównie w trampkach :)

    Zapraszam do mnie:
    tematyczniekosmetycznie.blogspot.com ♫

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!