wtorek, 5 sierpnia 2014

Serdeczna Osada

Witajcie! W niedzielę wieczorem wróciłam z obozu pod namiotami. Niby był to bardziej religijny wyjazd, ale w sumie jak normalny obóz. Przede wszystkim było dużo odpałów, śmiechu, cudownych chwil. Całą naszą grupę podzielono na trzy piętnastoosobowe zastępy. Ja trafiłam do najstarszego... i w sumie najlepszego ;)
Każdego dnia robiliśmy wiele ciekawych rzeczy, standardem były apele poranne i wieczorne oraz basen. Mieliśmy też całym naszym zastępem całonocną wartę, której nie zapomnę, bo działo się wiele pozytywnych rzeczy. Mieliśmy takie atrakcje jak wyprawa po skarb czy nocny spacer po lesie (było mega strasznie, trumny w krzakach i grabarze), odbyło się Mam Talent, olimpiada sportowa, co dwa dni oglądaliśmy film w gawrze, codziennie tańczyliśmy różne układy taneczne, które nadal pamiętam i będę miło je wspominać. Praktycznie mogliśmy robić co chcieliśmy, bo było dużo czasu wolnego, a nasz zastęp prawie zawsze spędzał go razem. Stworzyliśmy razem świetną piosenkę, która, mam nadzieję, "(...) w głowach pozostanie (...)"
W niedzielę odwiedzili nas rodzice, z którymi zjedliśmy ciasto, grilla, a później wróciliśmy do domu.
Poznałam tam naprawdę świetnych ludzi, mimo, że byli mi zupełnie obcy, to strasznie się z Nimi zżyłam i pokochałam Ich. Jeszcze nigdy się tak dobrze nie bawiłam. Nie sądziłam, że Oni mnie tak ciepło przyjmą i zaakceptują. Być może niektórzy odwiedzają mojego bloga, więc jeśli czytacie tego posta, to wiedzcie, że bardzo Was kocham i tęsknie, bo jesteście najwspanialsi! ♥
Zastęp 3 JA I MOJA BANDA jest jak jedna, wielka, kochająca się rodzina.
Podsumowując: "(...) Świetni ludzie, atmosfera i wieczorne balowanie (...)"















Zdjęcia pochodzą ze strony parafii, z którą byłam na wyjeździe, a ich autorem jest Przemek Kwiatkowski.

23 komentarze:

  1. Musiało być super !
    Zapraszam do mnie i obserwuję
    http://xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam na takim wyjeździe :)
    Z tego, co opisałaś, najbardziej zainteresował mnie Mam Talent. Fajnie jest zaprezentować komuś swoje umiejętności.: )

    sandraaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... moja koleżanka brała udział w tym roku ;)

      Usuń
  3. Najważniejsze, że podobał CI się obóz =] Do dzisiaj pamiętam wszystkich moich znajomych z koloni/obozów i z większością utrzymuje dobry kontakt =]
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać po zdjeciach, ze się świetnie bawiliscie! Uwielbiam jeździc na obozy i poznawać nowych ludzi! ♥

    niikablog.blogspot.com
    ask.fm/dunaaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że fajnie spędziłaś czas, jak już Ci pisałam, zazdroszczę trochę tego wyjazdu :) śliczne zdjęcia

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie spędziłaś czas :) obserwuję <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/koniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co widzę i czytam, było super :) Tylko pozazdrościć w pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia fajnie, ze miło spędziłaś czas:))

    ♥nochanel.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Po zdjęciach widać, że było genialnie :)

    Niesamowity blog i osobowość, będę wracać.
    http://projectkaro.blogspot.com/ Zapraszam ♥
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zaobserwuj, napisz mi w komentarzu i czekaj na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za rok także chciałabym się wybrać na jakąś kolonię
    differentdiamond.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest taki obóz! :) tylko pozazdrościć mile spędzonego czasu ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ze tak ciekawie spedzials czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podoba mi się Twój blog :)
    Wygląd jest niesamowity *-*
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. widać, że było fajnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy i dopracowany post, właśnie takie lubię! ♥ Już czekam z niecierpliwością na kolejny! :)

    Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać po zdjęciach, że super spędziłaś czas :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jechałaś na którym turnusie bo coś mi się nie zgadza jak mogliście być chłopacy i dziewczyny razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie :) Ten obóz nie był podzielony na turnusy. Był jeden tydzień i jechali wszyscy co się zapisali ;) I chłopacy i dziewczyny :)

      Usuń
  19. dobrze, że wyjazd się udał! :)

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę zazdroszczę ci takiego obozu strasznie chciała bym wziąć udział w takim :)
    http://topgala.blogspot.com/2014/12/pierniczki.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!