niedziela, 21 września 2014

Favourites apps for android + gdzie możecie mnie znaleźć

I tak minął już trzeci tydzień września, a co z tym się równa - trzeci tydzień nauki. Jak na razie jestem bardzo pozytywnie nastawiona na szkołę, oceny też mam świetne, bo tylko jedna piątka i kilka szóstek. A jak u Was?

Jeszcze rok temu używałam telefonu tylko i wyłącznie do słuchania muzyki, dzwonienie, pisania smsów oraz do internetu, dopóki nie odkryłam Sklepu Play. Wtedy zaczęła się moja mania na różne aplikacje. Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione.


Spotify
Tej aplikacji używam głównie na tablecie. Nie muszę ściągać żadnych piosenek na niego. W Spotify można słuchać różnych piosenek, a nawet całych płyt. Jedyne co potrzebne, to dostęp do internetu.


Tumblr
Od Tumblra jestem uzależniona. Kiedy tylko mogę to coś udostępniam, rebloguję, lajkuję. Ja posiadam dwa - smutny, gdy jestem zdołowana i nie mam humoru - oraz wesoły, czyli taki zwykły z inspiracjami.
wesoły - klik
smutny - klik


PicsArt
Tego programu używam do przerabiania zdjęć.


Instagram
Instagrama założyłam, bo dowiedziałam się od kuzynki, że Saszan wstawiła na swój profil zdjęcie z koncertu, na którym jestem, więc moja rekacja była natychmiastowa :D Od tamtego momentu uzależniłam się od tej aplikacji i wrzucam zdjęcia od czasu do czasu.
instagram - klik


AppLock
Ta apka jest moim hitem! W moim telefonie zablokować mogę tylko ekran główny. Ale dzięki AppLock mam możliwość zablokowania różnych aplikacji w telefonie (wiadomości, internet, instagram itp.)


Twitter
Założyłam tam konto, by móc śledzić moich idoli, sprawdzać co się u nich dzieje.
twitter - klik 


Messenger
Wielbię za to, że nie muszę się logować na Facebook'a, żeby do kogoś napisać.



Snapchat
Tutaj konto założyłam kilka dni temu. Jeszcze nie do końca rozumiem o co w tym chodzi, ale powoli ogarniam.
snap - madelineess


Pozostałe:


Odliczanie Widget / Water Your Body / Kupony Rabatowe / Cocoppa

A jakie są Wasze ulubione aplikacje?

Miłego tygodnia Wam życzę :*

20 komentarzy:

  1. też lubię używać spotify, ale ja słucham na kompie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną aplikacją jest oczywiście instagram :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/tourist-paradise.html
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/the-joy-of-child.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. większość mam i u siebie :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o, ta apka blokująca to rzeczywiście coś fajnego! ja lubię instacollagefree i psexpress-do przerabiana zdjęć :)
    Opowiastki prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię spotfiy i snapchat :3 Chyba sobie ściągne to applocker, dzięki bo jak ktoś mi się na telefon włamie... to przynajmniej nie wejdzie w coś czego nie powinien widzieć hahah:)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Tumblr, insta, snapchat <3

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w nowym poście? Byłabym bardzo wdzięczna : http://karloseek.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy Twój post jest dobry i przemyślany, dlatego pewnie tak na nie czekam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to chyba tylko z Insta korzystam:) a połowy to nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze jest to że nie posiadam żadnej z tych aplikacji xD

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również snapchata założyłam niedawno, ale jakoś daję rade z niego korzystać :)

    zwyczajna14-latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a href="http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardo fajny pomysł na posta. Ja kocham Tumblr! Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)

    Rozdanie! (Kosogłos, Ksiązki, Case iphone, Perfumy i kosmetyki!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej lubię Tumblr ;) Wpadnę na twoje i zapraszam też na mojego jak masz czas : luna1617.tumblr.com ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!