poniedziałek, 1 września 2014

Hello September!

Mamy dzisiaj 1 września. Pogoda za oknem jest okropna, a więc sprzyja ku temu, by oficjalnie zakończyć wakacje. Były to najlepsze wakacje w moim życiu. Co prawda nie udało mi się odhaczyć wszystkiego z mojej listy, ale bawiłam się świetnie! Poznałam nowe osoby, które pozdrawiam jeśli to czytają :)
Letni odpoczynek zakończyłam miłym akcentem, bo wybrałam się na koncert Sylwii Grzeszczak. Mimo spóźnienia artystki i ulewy było cudownie. Wyśpiewałam i wykrzyczyłam się za wszystkie czasy. Uwielbiam Sylwię, jest Ona jedną z moich ulubionych artystek. Namówiłam Monikę, więc poszłyśmy tam razem.

Rozpoczął się nowy rok szkolny. Zamierzam się wziąć ostro do pracy, mam wyznaczone cele i mam zamiar się ich trzymać. Spowoduje to ograniczenie laptopa, internetu, a co za tym idzie - bloga. Trzecia klasa gimnazjum to już nie przelewki. Muszę dobrze wypaść na egzaminach w kwietniu, żeby dostać się do wymarzonego liceum. Postaram się, żeby był jeden post w tygodniu, a jeśli się uda, to nawet dwa.

Poniżej przedstawiam zdjęcia z koncertu, pochodzą one z fanpage'a Głosu Powiatu Średzkiego. Więcej zdjęć -> klik










A jak tam u Was rozpoczęcia? 
Zadowoleni z planów, czy nie bardzo?

12 komentarzy:

  1. Dla mnie też te wakacje były bardzo udane ;) Świetne zdjęcia, musiało być bardzo fajnie ^^ Mój plan jakoś mnie nie zachwyca ale mam nadzieję, że przynajmniej nauczyciele będą fajni :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo musiało być naprawdę fajnie!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy napisałaś, że chcesz ograniczyć bloga to już się wystraszyłam, że chcesz dodawać posty raz na miesiąc xd ale dobrze, że dodasz je co tydzień - ja rownież tak bede je dodawac
    Masz racje 3 klasa to juz nie przelewki, ja jestem w 2 i teraz sobie bede odpuszczac ale bede robic notatki bo za rok sie niexle biore za nauke

    http://www.xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Zazdroszczę ci ,że byłaś na koncercie Sylwii Grzeszczak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się dobrze bawiłaś. Życzę Ci powodzenia na testach, też je mam, ale i tak zostaje w tej swojej 6-letniej Szkole Plastycznej, choć postaram się hah...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing. Follow for follow? [via GFC, Google+ & Bloglovin?]

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo super ! :**

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie fajnie rozpoczęcie :D
    Świetny post ;*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem w 3 gimnazjum i muszę się bardzo postarać jeśli chodzi o naukę :)

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetnie!
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie zazdroszczę :P

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!